To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Wykonanie systemu wjazdowo - wyjazdowego oraz parkingowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 587552-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 323 901 206
faks: 323 901 353
e-mail: zamowieniapubliczne@repty.pl
www: https://www.repty.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie systemu wjazdowo - wyjazdowego oraz parkingowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GCR/55/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego na terenie SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach.
2. Zadanie obejmuje wykonanie systemów w następujących lokalizacjach:
a) wjazd - wyjazd główny na teren SP ZOZ ”REPTY” GCR,
b) parking przy wjeździe głównym.
Szczegółowe określenie wskazanych lokalizacji zawarte jest na załączonych mapach poglądowych.
3. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr: 154/1, 151/1, 2096/289, które stanowią własność Województwa Śląskiego i przekazane zostały w nieodpłatne użytkowanie SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach, natomiast działka nr 152/1 jest własnością gminy Tarnowskie Góry. Budynek szpitala znajduje się na terenie Zespołu Przyrodniczo – Krajobrazowego w Reptach Śląskich o nazwie „Park w Reptach i Dolinie Dramy” wpisanego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków nr rejestru 660/66.
4. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji zadaniem Wykonawcy jest wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego, szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:
a) był objęty gwarancją przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla każdego z elementów przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia;
b) miał zapewniony autoryzowany serwis gwarancyjny bezpłatny przez okres co najmniej 36 miesięcy oraz pogwarancyjny przez okres co najmniej 10 lat świadczony przez wykwalifikowany personel serwisu oraz Wykonawca gwarantuje, że czas reakcji na zgłoszenie awarii/uszkodzenia nie przekroczy 24 godzin,
c) miał zapewnioną dostępność części zamiennych przez okres min. 10 lat.
d) musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich,
e) musi być kompletny, a do jego uruchomienia oraz stosowania, zgodnie z przeznaczeniem, nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów,
f) winien charakteryzować się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany ponadto do:
a) opracowania dokumentacji budowlanej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami obejmującej wykonanie systemu wjazdowo – wyjazdowego oraz parkingowego opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
b) opracowanie dokumentacji organizacji ruchu drogowego przy zamontowanych systemach;
c) zapewnienia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego;
d) rozładunku, montażu i podłączenia, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia w miejscu i w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
e) dostarczenia wraz z dostawą szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz kart gwarancyjnych, a także wykazu autoryzowanych punktów serwisowych świadczących usługi w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz wykazu dostawców specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę produktu. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty przekazane zostaną w polskiej wersji językowej.;
f) przeszkolenia personelu Zamawiającego, na miejscu dostawy w zakresie obsługi i eksploatacji/użytkowania systemu. Szkolenie musi być potwierdzone protokołem oraz winno odbyć się w czasie umożliwiającym przeszkolenie całego personelu Zamawiającego pracującego w systemie zmianowym. W razie konieczności szkolenia będą odbywały się w kilku terminach odpowiednich dla personelu Zamawiającego.
g) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
h) przeprowadzenia 20 dniowego testu uruchomionego systemu zakończonego wynikiem pozytywnym i podpisaniem protokołu odbioru częściowego/końcowego,
i) serwisowania zainstalowanego systemu w okresie gwarancji, przy czym przez serwisowanie Zamawiający rozumie wykonywanie napraw gwarancyjnych oraz prowadzenie konserwacji i przeglądów okresowych systemu w czasie obowiązywania gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.99.63.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 343902.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CAME POLAND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Okólna 48
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 279499
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 295863.46
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.