eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2021 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418826-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Zakład Usług Komunalnych:

Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2021 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772439-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 49281209900000, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 26 111 37
faks: 18 26 524 68
e-mail: zuk@jablonka.pl
www: www.jablonka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2021 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZUK.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka. Wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami. 2) Szacowana ilość odpadów w ciągu roku: 2.1) Ustabilizowany komunalny osad ściekowy (kod odpadu 19 08 05) w ilości około 650 ton 3) Wyszczególnienie punktów poboru odpadów z wymaganą wielkością pojemników, które wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, oraz częstotliwością ich opróżniania: 3.1) Oczyszczalnia ścieków w Lipnicy Małej: a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 6 Mg miesięcznie - wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami; - osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3 - załadunek osadu po stronie Wykonawcy 3.2) Oczyszczalnia ścieków w Chyżnem: a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 1,1 Mg miesięcznie - wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami; - osad gromadzony w workach o pojemności 120 litrów, które zapewnia Zamawiający - załadunek osadu po stronie Wykonawcy 3.2) Oczyszczalnia ścieków w Jabłonce: a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 21 Mg miesięcznie - wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami; - osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3 - załadunek osadu po stronie Wykonawcy 3.2) Oczyszczalnia ścieków w Podwilku: a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 6 Mg miesięcznie - wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami; - osad gromadzony w kontenerze o pojemności 10m3 - załadunek osadu po stronie Wykonawcy 3.2) Oczyszczalnia ścieków w Zubrzycy Dolnej: a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 20 Mg miesięcznie - wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami; - osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3 - załadunek osadu po stronie Wykonawcy - Za transport i zagospodarowanie odpadów odebranych z oczyszczalni ścieków odpowiada Wykonawca. Odpady winny być załadowane i transportowane własnym sprzętem Wykonawcy. - Odbiór i transport odpadów odbywał się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku sprzętu Wykonawcy. - Na podstawie zlecenia telefonicznego lub przesłanego drogą faksową lub elektroniczną wystawionego przez Zakład Usług Komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do odbioru osadu o kodzie 19 08 05 w czasie zgodnym z czasem reakcji odbioru odpadu, który Wykonawca deklaruje na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa powyżej odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty przekazania odpadu” potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz przez Odbiorcę. Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i rejestracją w BDO. - Karty przekazania odpadów dla każdego rodzaju odpadów będą wystawiane indywidualnie dla każdej oczyszczalni z osobna. - Wyżej wymienione odpady będą każdorazowo ważone na atestowanej wadze najazdowej którą dysponuje Zamawiający zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków w Jabłonce pod adresem: 34-480 Jabłonka, ul. Otrębowa 19. - Wykonawca przejmuje od Zamawiającego z chwilą przekazania odpadów odpowiedzialność za ich odbiór, transport, zagospodarowanie, wykorzystanie lub unieszkodliwienie Odpady do czasu ich odbioru przez Wykonawcę są tymczasowo składowane na terenie oczyszczalni ścieków. Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych może odbywać się metodami przewidzianymi przez przepisy prawa. Warunki wymagane od wykonawcy: • wywóz, transport i zagospodarowanie odpadów zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów • transport osadów środkiem Wykonawcy spełniającym wymogi przewozu odpadów mazistych, (co najmniej 4 samochody) • systematyczny odbiór i wywóz osadów również w okresie zimowym, • zagospodarowanie osadów w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami. • solidność i niezawodność wykonywanej usługi. 3) Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez oczyszczalnie. 4) Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nie osiągnięcie wskazanych wielkości. 5) Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 14:00. 6) Zamawiający wyznaczy miejsce postoju kontenerów dogodne do opróżnienia Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę jak również z terenem robót. W sytuacji, gdy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje w tym dotyczące zmian wartości Oferty na podstawie błędów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcę wystarczających informacji odnoście warunków i zobowiązań nie będą rozpatrywane. 4. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV – 90511000-2 – Usługa wywozu odpadów 5. Wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a Ustawy). 5.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace związane z wykonywaniem usługi wywozu odpadów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 5.2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania jego oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. 5.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy i/lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), jednakże informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania i/lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 5.4) W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymogu wskazanego w punkcie 5.1., a w szczególności w przypadku odmowy przedłożenia Zamawiającemu do wglądu lub nieprzedłożenia w terminie do wglądu któregokolwiek z dowodów określonych w punkcie 5.3., Zamawiający przewiduje sankcje określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, a także będzie podstawą do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art.22§1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 5.5) Niespełnienie przez Wykonawcę wymogu wskazanego w punkcie 5.1., a w szczególności w przypadku odmowy przedłożenia Zamawiającemu do wglądu lub nieprzedłożenia w terminie do wglądu któregokolwiek z dowodów określonych w punkcie 5.3., może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 5.6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 6. Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, (art. 24 aa ustawy Pzp).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 898148.15 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: FCC Podhale Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 115
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: FUH KOP EKO karol Trzupek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zalesiany 1
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Gdów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 396630

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 396630
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 396630
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.