eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaUsługa w zakresie wykonywania pielęgnacji zieleni przy budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418916-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Kościerskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.:

Usługa w zakresie wykonywania pielęgnacji zieleni przy budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777449-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Kościerskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 19173696800000, ul.Świętojańska, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 863 213
faks: 586 863 213
e-mail: biuro@ktbs.com.pl
www: https://www.ktbs.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie wykonywania pielęgnacji zieleni przy budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KTBS/DI/PN-04/12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania pielęgnacji zieleni przy budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. 2. Zestawienie elementów prac w 24 obszarach objętych zamówieniem zostało wyszczególnione w załączniku nr 1 do umowy. 3. Wymagania sprzętowe, wywóz i utylizacja urobku. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu do efektywnego i prawidłowego wykonania usługi tj. (podnośnika, drabin, pił spalinowych i innego niezbędnego sprzętu lub narzędzi), - utylizacja skoszonej trawy, obciętych gałęzi itp. łącznie z transportem. 4. Nadzór nad wykonywaniem prac objętych zamówieniem Wykonawca zapewni pracownikom odpowiednią odzież roboczą i ochronną, środki ochrony osobistej. Wykonawca przedstawi sposób kontroli oraz wykaz osób sprawujących bezpośredni nadzór nad zatrudnionymi pracownikami. Wykonawca ustali i uzgodni z Zamawiającym harmonogram wykonywanych usług. Wszyscy pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę muszą być systematycznie szkoleni w zakresie BHP niezbędnym do prawidłowego wykonania zadań. 5. Zakres czynności oraz terminy wykonywania prac: a) Prace jednorazowe wiosenne: - rozkopczykowanie z przycinaniem różanek (897 szt.) b) Prace całoroczne: od 23.04.2021 r. do 15.10.2021 r. - pielęgnacja krzewów (136,61 m2) x4 i żywopłotów (1 916,09 m2) x4 - pielęgnacja skupin (392,56 m2) x4 - koszenie trawy (75 140,31 m2) x4 (Dokładne wykoszenie trawy kosiarkami kołowymi na wysokość 3-5 cm, w miejscach trudnodostępnych kosami spalinowymi, zgrabienie pokosu, załadunek i wywóz pokosu w dniu koszenia. Przy każdym koszeniu należy: wykosić wyrastające chwasty z opasek budynków i krawężników oraz odrosty przy drzewach.) c) Prace jednorazowe letnie: - cięcie żywopłotów (5 778,13 m2) - cięcie skupin (1 183,53 m2) - ciecie krzewów (211 m2) Termin cięcia uzależniony od gatunku rośliny. Wysokość roślin po wykonaniu cięcia nie powinna przekraczać 1,2 m. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tej wysokości. d) Prace jednorazowe jesienne: - przycinanie i obkopczykowanie róż (897 szt.) - cięcie żywopłotów (5 778,13 m2) - cięcie skupin (1 183,53 m2) - ciecie krzewów(211 m2) e) Prace jednorazowe zimowe: - cięcie drzew (o wysokości: do 6 metrów 235 szt., powyżej 6 metrów 93 szt.) – usunięcie odrostów i uformowanie korony. W kalkulacji kosztów każdego elementu należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania prac (prace alpinistyczne, użycie podnośnika, drabin, pił spalinowych i innego niezbędnego sprzętu lub narzędzi), koszty robocizny, koszty skoszonej trawy, obciętych gałęzi itp. łącznie z transportem, zysk. Prace pielęgnacyjne całoroczne tj.: pielenie i odchwaszczanie prowadzone będą wraz z koszeniem trawy. 6. Zakres czynności dodatkowych wykonywanych w 24 obszarach objętych zamówieniem na odrębne zlecenie Zamawiającego: a) koszenie trawy (75 140,31 m2) x 1 (Dokładne wykoszenie trawy kosiarkami kołowymi na wysokość 3-5 cm, w miejscach trudnodostępnych kosami spalinowymi, zgrabienie pokosu, załadunek i wywóz pokosu w dniu koszenia. Przy każdym koszeniu należy: wykosić wyrastające chwasty z opasek budynków i krawężników oraz odrosty przy drzewach.) b) pielęgnacja krzewów (136,61 m2) x1 i żywopłotów (1 916,09 m2) x1 c) pielęgnacja skupin (392,56 m2) x1 d) podlewanie różanek w okresie intensywnych susz (897 szt.) x 5 (Wodę zapewnia WYKONAWCA we własnym zakresie) e) uzupełnienie trawy poprzez nasianie (1 000,00 m2) x 1 Czynności wskazane w podpunktach a)- e) będą wykonywane na odrębne, pisemne zlecenie Zamawiającego . Zamawiający w zleceniu określi miejsce wykonania czynności, powierzchnię lub ilość sztuk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 77.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 178901.06 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 155420.66

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 155420.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 155420.66
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.