eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419045-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Burmistrz Miasta i Gminy:

"Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769401-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 705 200
faks: 413 705 290
e-mail: urzad@umig.busko.pl
www: http://bip.umig.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RSID.271.36.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy”. ZADANIE PLANOWANE DO DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Realizacja zadania odbywać się będzie na działce oznaczonej nr ewid. 199/2 w obrębie ewidencyjnym 0010 Busko-Zdrój. a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania - rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój o szyb windowy zewnętrzny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. dostawą, montażem i uruchomieniem windy, przebudową istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przełożeniem kolidujących instalacji c.o. i elektrycznych oraz zagospodarowaniem terenu. b) Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą: • rozbiórka istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych (elewacja północna); • demontaż fragmentu docieplenie (~gr.7cm, strona północna); • rozbiórka istniejącej ścianki działowej (II piętro); • wykucie otworów drzwiowych w istniejącej ścianie zewnętrznej przy projektowanym szybie windowym; • wykucie bruzd w ścianach do osadzenia nadproży stalowych; • demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; • demontaż okien przeznaczonych do wymiany (budynek istniejący); • demontaż parapetów zewnętrznych; • demontaż balustrady stalowej pochylni; • demontaż tablicy elektronicznej; • poszerzenie drzwi na parterze; • pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące; c) Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą: • gruntowanie preparatami gruntującymi; • pozostałe roboty przygotowawcze; d) Zakres robót budowlanych i wykończeniowych obejmuje: • „podbicie” istniejących fundamentów na odcinku przylegania projektowanego szybu windowego; • wykonanie ścian podszybia oraz płyty fundamentowej - konstrukcja żelbetowa; • wykonanie szybu windowego - konstrukcja stalowa; • montaż obudowy szybu windowego - lekkie ściany osłonowe o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem szkłem warstwowym bezpiecznym, termoizolacyjnym (elewacja północna); • montaż obudowy szybu windowego - płyty warstwowe ścienne z rdzeniem poliuretanowym; • dostawa, montaż i uruchomienie windy • na fragmencie ściana z płyt warstwowych (ponad dachem, elewacja południowa); • osadzenie belek nadprożowych stalowych na poduszkach betonowych lub zaprawie cementowej wraz z uzupełnieniem przestrzeni międzybelkowej zaprawą cementową; • uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian uzupełnianych i nowoprojektowanych; • montaż płyt dachowych warstwowych; • wykonanie nowych ścianek działowych murowanych; • montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, zgodnie z zaleceniami producenta; • wymianę istniejących okien PCV na okna aluminiowe w klasie odporności ogniowej EI60 (budynek istniejący); • montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej; • roboty wynikające z modernizacji instalacji sanitarnych i elektrycznych; • wykonania zadaszenia nad wejściem do szybu windowego - zadaszenie szklane systemowe; • wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych - układane na gruncie; • montaż tablicy elektronicznej; • wykonanie zagospodarowania terenu działki, polegającego na przebudowie istniejącego podjazdu dla inwalidów. 1.2. Wykonawca robót jest zobowiązany do: a) Zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia; b) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej; c) Organizacji i zagospodarowania placu budowy w tym m.in. utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia istniejącego drzewostanu oraz pozostałą roślinność przed zniszczeniem w wyniku realizacji prac budowlanych (a w razie zniszczenia odtworzenia), zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media (woda, energia elektryczna itp.), uzyskania stosownych zgód zapewniających dojazd do terenu budowy dostawcom i obsłudze budowy, dozoru budowy jak również ochrony znajdującego się na nim mienia, wywozu nieczystości, ubezpieczenia budowy, ponoszenia opłat administracyjnych, w tym opłat za zajecie pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media niezbędne do zaopatrzenia terenu budowy; d) Zapewnienia we własnym zakresie swoim pracownikom zaplecza biurowego i socjalnego z WC. e) Utrzymania i likwidacji placu budowy po zakończeniu prac związanych z realizacją zamówienia, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, ciągów pieszych i terenów zielonych, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót itp. f) Bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców podczas prowadzenia robót, g) Przeprowadzenia procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu z Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Busku-Zdroju oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. h) Wykonywania w okresie obowiązującej gwarancji na wezwanie Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych elementów objętych przedmiotem zmówienia, bieżącej konserwacji oraz naprawy stwierdzonych podczas w/w przeglądów usterek lub wymiany uszkodzonych elementów: • Wykonawca robót w okresie objętym gwarancją jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług serwisowo-konserwacyjnych wykonanych urządzeń • W ramach wykonywania przeglądów serwisowo–konserwacyjnych obiektu i zamontowanych urządzeń Wykonawca jest zobowiązany do:  wymiany materiałów eksploatacyjnych,  usuwania stwierdzonych wad i usterek. 1.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 1.3.1. Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ zawierającej: - Tom I – Projekt architektoniczno-budowlany z zagospodarowaniem terenu: • Projekt zagospodarowania terenu; • Projekt architektoniczny budynku; • Informacja BIOZ; • Projektowana charakterystyka energetyczna wraz z analizą; - Tom II - Projekt konstrukcyjno-budowlany: • Projekt konstrukcyjny budynku; • Dokumentacja geotechniczna; • Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana wraz z ekspertyzą; - Tom III - Instalacje sanitarne: • Projekt wewnętrznych instalacji sanitarnych; - Tom IV - Instalacje elektryczne: • Projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3.2 Przedmiarach robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ; Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 1.4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 1.5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 1.7.Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 1.8. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 1.9. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 487792.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HPM SZAFRANIEC s.c.
Email wykonawcy: hpm.szafraniec@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 72
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 900000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 900000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 995000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.