To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 766902-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 081 8863163, 8864103
faks: 818 863 163
e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
www: zdw.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R6.ST.3721.24.2020.sb
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Czynności do wykonania w ramach zamówienia
A.Czynności codzienne do wykonania w ramach zamówienia na terenie biur Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach (Siedziba RDW w Puławach ul. Składowa 1a,24-100 Puławy powierzchnia użytkowa 154m2):
a)w pokojach:
odkurzanie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, codziennie, w dni robocze,
opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek, codziennie w dni robocze (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy),
b)Na korytarzu i schodach pomiędzy pierwszym i drugim piętrem:
Odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,
pastowanie podłóg raz w miesiącu.
c) W sanitariatach:
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp., codziennie w dni robocze,
odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg codziennie w dni robocze,
mycie ścian (glazury) co najmniej dwa razy w tygodniu.
d)mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym
B.Czynności raz w tygodniu (Siedziba OD Puławy ul. Dęblińska 29, 24-100 Puławy, powierzchnia użytkowa OD Puławy 100m2) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek):
a.w pokojach:
odkurzanie / zamiatanie/ mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze,
każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy),
b.Na korytarzu:
Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,
pastowanie podłóg raz w miesiącu.
c.W sanitariatach (szatnia, łazienka):
Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp.,
Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,
Każdorazowo mycie ścian (kafelek).
d.mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym
C.Czynności raz w tygodniu (Siedziba OD w Annopolu, ul. Puławska 45, 20-235 Annopol -powierzchnia użytkowa OD Annopol 101m2,) w godzinach pracy Zamawiającego (1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek):
a.w pokojach:
odkurzanie / zamiatanie/mycie podłóg, wycieranie z kurzu mebli, parapetów oraz urządzeń znajdujących się w ww. pomieszczeniach, jeden raz w tygodniu, w dni robocze,
każdorazowo opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek (wywóz śmieci na koszt Wykonawcy),
b.Na korytarzu:
Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,
pastowanie podłóg raz w miesiącu.
c.W sanitariatach (szatnia, łazienka):
Każdorazowo mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, sedesów, itp.,
Każdorazowo odkurzanie / zamiatanie oraz mycie podłóg,
Każdorazowo mycie ścian (kafelek).
d.mycie okien raz w ciągu kwartału, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Wymagania:
1)Wykonawca wykona usługę starannie, własnym sprzętem przy użyciu własnych materiałów dobrej jakości (nie dotyczy to papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła).
2)Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki na śmieci itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt.
3)Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie.
4)Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godzinach 15.00–20.00 dla czynności codziennych oraz w godzinach pracy Zamawiającego dla czynności wykonywanych 1 raz w tygodniu, w poniedziałek lub piątek.
5)Sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
6)Zamawiający powierzy Wykonawcy klucze do pomieszczeń na czas obowiązywania umowy.
7)Każdorazowo po zakończeniu sprzątania Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i drzwi do pomieszczeń – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
8)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów i nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
9)Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania wyznaczonych pomieszczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23856.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gladiatos Sp. zo .o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja8/7
Kod pocztowy: 20-078
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84530.52
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup i dostawa 2 szt. nowych samochodów dostawczych do DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU DLA ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- Dzierżawa dwóch analizatorów wraz z dostawą odczynników z podziałem na 2 części dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Roboty budowlane w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół nr 2 w Nałęczowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.