To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
"Dostawa artykułów anestezjologicznych i respiracyjnych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 768949-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 897 512 502
faks: 897 513 797
e-mail: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa artykułów anestezjologicznych i respiracyjnych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 34/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dostawa artykułów anestezjologicznych i respiracyjnych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
33171000-9 Przyrządy do anestezji i resuscytacji
3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów anestezjologicznych i respiracyjnych, określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Oferowane produkty muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) oraz inne wymogi prawne dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terytorium Polski. Produkty muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić na każde żądanie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.17.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 – Rurki intubacyjne, rurki polarne, rurki ustno-gardłowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9976.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10774.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10774.08
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2 Osprzęt do tlenoterapii i nebulizacji jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10306.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11131.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14253.30
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3 Filtry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23010.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24850.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29504.52
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4 Zestaw do drenażu opłucnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2320.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2505.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2505.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5 Maski krtaniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1942.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2097.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2721.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6 Kaniula nosowa dla dzieci i noworodków czujnik do pulsoksymetru.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10044.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14531.40
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7 Jednorazowe układy oddechowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13397.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14468.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27334.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8 Linia do próbkowania gazu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1295.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1398.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2160.00
Waluta:
NAZWA: Pakiet nr 9 Prowadnice do wymiany rurek intubacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2880.86 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3111.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3111.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10 Sterylne pojemniki do nawilżania tlenu plus adapter, zestaw do nebulizacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14640.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15811.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15811.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11 Rurki tracheostomijne sterylne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1944.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1944.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet Nr 12 Rurki krtaniowe LTS-D , łyżka do laryngoskopu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13867.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14976.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21724.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 13 Czujniki kapnometru Defibrylator LF 15
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art.93 ust. 1 pkt 1) - brak ofert
NAZWA: Pakiet nr 14 Układ rur do respiratora WEINMANN MEDUMAT STANDARD 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93ust.1 pkt 1) - brak ofert
NAZWA: Pakiet nr 15 Łyżki jednorazowe do laryngoskopu.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 1) - brak ofert
NAZWA: Pakiet nr 16 System zamknięty do odsysania pacjentów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30690.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33145.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64200.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 17 Resuscytator jednorazowego użytku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4740.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5119.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9558.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 18 Pułapki wodne jednorazowego użytku do monitorów MINDRAY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3945.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4260.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4260.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Dostawa produktów leczniczych: leków, odczynników, roztworów leczniczych i środków kontrastowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.