To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Budowa budynku biurowego podwójnej kancelarii leśnictw: Śmierdnica, Kołowo(II postępowanie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774519-N-2020
Numer ogłoszenia: 540400514-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
W związku z aktualną sytuacją epidemiczną w kraju oraz podejmowanymi krokami w celu zapobieżenia rozpowszechniania się koronawirusa COVID-19, postępowanie przeprowadzono w systemie „hybrydowym”. Oznacza to, iż zgodnie z rekomendacjami Urzędu Zamówień Publicznych pomimo, iż postępowanie jest o wartości poniżej progów unijnych, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywała się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje zawarte zostały w SIWZ. Komunikacją elektroniczną objęta była korespondencja w postępowaniu, w tym składanie ofert, a także oświadczenia i dokumenty składane w postępowaniu. Oferty składane w postaci elektronicznej należało opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednakże, w przypadku braku możliwości złożenia przez wykonawców ofert i innych dokumentów w postaci elektronicznej zamawiający dopuścił ich złożenie również w sposób tradycyjny. Szczegółowe informacje dot. sposobu złożenia ofert zawarte zostały w SIWZ. Otwarcie ofert było jawne, jednak Zamawiający przeprowadził otwarcie ofert poprzez transmisję online, co zostało zastrzeżone w SIWZ. Link do transmisji online został opublikowany na stronie prowadzonego postępowania.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 091 4162259, 4163514
faks: 091 4647552
e-mail: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
www: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl. dokumenty postępowania dostępne na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa budynku biurowego podwójnej kancelarii leśnictw: Śmierdnica, Kołowo(II postępowanie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictwa Śmierdnica i Kołowo na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączem wodociągowym, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego i zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, przy ul. Nauczycielskiej 30 w Szczecinie. Budynek administracyjno – biurowy jako obiekt użyteczności publicznej, dostosowany będzie dla osób niepełnosprawnych – dalej „Przedmiot zamówienia”. /// Lokalizacja inwestycji: ul. Nauczycielska 30 w Szczecinie, dz. nr 98/31 obręb 4201. /// Przewidywana forma architektoniczna obiektu: Wolnostojący budynek o niewielkich gabarytach oraz nieskomplikowanej i zwartej bryle, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia z nieużytkowym poddaszem, przykryty prostym dwuspadowym dachem o kącie nachylenia połaci 45° (spadek 100%). Wejście do budynku od strony południowo-zachodniej – podest wejściowy pod częściowym zadaszeniem (podcień). Budynek zaprojektowany w technologii szkieletowej, drewnianej. Poziom posadzki wyniesiony o 30 cm względem otaczającego terenu. Obiekt pełniący funkcję administracyjno-biurową na potrzeby gospodarki leśnej. /// Zamawiający dopuszcza częściową prefabrykację. /// Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania testu szczelności powietrznej budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. /// Wykonawca zapewni sobie i na własny koszt korzystanie z dostępnych na terenie przyszłego placu budowy mediów (prąd, woda) oraz odprowadzenie ścieków. Dopuszcza się również możliwość innego zapewnienia mediów przez Wykonawcę. Zamawiający udzieli zgody i umożliwi korzystanie z mediów, które dostępne będą na terenie inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do regulowania należności za korzystanie z mediów na podstawie wskazań liczników Wykonawcy. /// Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, zgodnie z Kodeksem Cywilnym/// Jako materiał pomocniczy Zamawiający udostępnia przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, w celu ułatwienia przygotowania oferty. Przedmiar ma wyłącznie znaczenie pomocnicze, ilości poszczególnych rodzajów prac wskazane w przedmiarach robót są wielkościami orientacyjnymi, a rozbieżność tych ilości w stosunku do stanu zastanego na placu budowy nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. /// Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. Kierownik budowy (robót) zobowiązany będzie prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. /// Zakres robót budowlanych, parametry obiektów, ich lokalizacja i zakres instalacji przedstawiony jest w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, w skład której wchodzi m.in.: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB”). /// Zalecane jest, przed złożeniem oferty, zaznajomienie się z lokalnymi warunkami, w których będą prowadzone roboty budowlane (wizja lokalna). /// We wszystkich miejscach w SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie „rozwiązań równoważnych” opisywanym w treści SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis materiałów i urządzeń równoważnych. /// Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby prace ręczne związane z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 1320) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. /// Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W dniu 12.01.2021 r. Zamawiający dokonał przedłużenia terminu składania ofert. Opublikowane zostało ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 540400514-N-2021. Informacja o zmianie terminu składania ofert została opublikowana na stronie prowadzonego postępowania. Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu 774519-N-2020 z dnia 30.12.2020 r. oraz SIWZ. W postępowaniu wpłynęły 2 (dwie) oferty systemem tradycyjnym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600599.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EDA-KAR-BUD Usługi budowlane Edward Szmydka
Email wykonawcy: edakarprojekt@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 17B/3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 599500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 655690
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: instalacje elektryczne, sanitarne i prace budowlane
podstawowego, oraz przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt
6 PZP (do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego).
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.