eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Zorganizowanie i zarządzanie sezonową strefą płatnego parkowania (SSPP) i płatnymi parkingami (PP0 na terenie miasta Giżycka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419215-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Gmina Miejska Giżycko:

Zorganizowanie i zarządzanie sezonową strefą płatnego parkowania (SSPP) i płatnymi parkingami (PP0 na terenie miasta Giżycka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770267-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397368-N-2020; 540400546-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Giżycko, krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 87 73 24 111, 7324 143
e-mail: przetargi@gizycko.pl
www: www.bip.gizycko.pl

adres profilu nabywcy: http://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i zarządzanie sezonową strefą płatnego parkowania (SSPP) i płatnymi parkingami (PP0 na terenie miasta Giżycka.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.9.202.AZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu
i administrowaniu Sezonową Strefą Płatnego Parkowania (SSPP) oraz płatnymi parkingami miejskimi (PP) na terenie miasta Giżycka w sezonach wiosenno-letnich 2021-2023, tj. Zamówienie obejmuje:
• Opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego
w związku z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów z uwzględnieniem zwolnionych z poboru opłat miejsc dla osób niepełnosprawnych.
• Zakup oznakowania pionowego oraz tablic informacyjnych w związku
z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów
• Wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z uzgodnionymi i zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji ruchu.
• Utrzymywanie w miesiącach funkcjonowania SSPP i PP oznakowania poziomego i pionowego wraz z tablicami informacyjnymi SSPP i PP
• Przechowywanie w okresie jesienno-zimowym oznakowania pionowego zdemontowanego po 30.09 każdego roku trwania umowy.
• Wyposażenie i zamontowanie nie mniej niż 23 sztuk urządzeń – parkomatów
o parametrach opisanych w SOPZ (w tym minimum 4 parkomaty z opcją płatności kartą w SSPP i minimum 3 parkomaty w obrębie PP).
• Wyposażenie, uruchomienie i prowadzenie (w godz. 9.00 -17.00 Biura Obsługi SSPP i PP) zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 7 w Giżycku w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego.
• Zatrudnienie pracowników biura obsługi SSPP i PP oraz kontrolerów wyposażonych w urządzenia do kontroli, których wymagania określono w SOPZ do ciągłej kontroli SSPP i PP w dniach i godzinach poboru opłat.
• Pobieranie opłat dodatkowych z tytułu nie wniesienia opłaty za parkowanie lub przekroczenie opłaconego czasu parkowania.
• Przekazywanie zamawiającemu w formie elektronicznej w okresach comiesięcznych wykazu numerów rejestracyjnych pojazdów wraz z danymi właściciela, których postój nie został opłacony i za które nie wniesiono opłat dodatkowych z rozróżnieniem na postój nieopłacony w SSPP i odrębnie w obrębie Płatnych Parkingów.
• Pobieranie opłat i przekazywanie zamawiającemu (w tym płatności mobilnych oraz opłat dokonanych kartą) za parkowanie w SSPP i PP za pomocą parkomatów zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat.
• Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów, dokumentacji oraz dokumentów źródłowych w zakresie uiszczonych opłat w parkomatach. Ilości sprzedanych abonamentów w zakresie SSPP i PP oraz opłat dodatkowych.
• Przekazywanie do banku Zamawiającego, na odrębne konta dedykowane SSPP
i PP wpływów pobranych przez Wykonawcę;
• Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Wypisywanie (drukowanie za pomocą dedykowanego urządzenia mobilnego) zawiadomień (wezwań) o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej z tyłu nieopłaconego postoju lub przekroczonego czasu postoju.
• Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza parkomatów lub ich części.
• Usuwanie wszelkich awarii w obrębie SSPP i PP.
• Wprowadzenie rozliczania rzeczywistego czasu parkowania za pomocą telefonu komórkowego od chwili rozpoczęcia pobierania opłat w SSPP i PP,
z wykorzystaniem przynajmniej jednej aplikacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w SOPZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Rozdziale III. SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 38.73.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 814812.45 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Parking Group S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.