To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Dostawa wyposażenia oraz mebli wraz z montażem dla nowo powstającego Przedszkola przy Szkole Podstawowej we Włynkówku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775175-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-59 842 84 60, 842 92 54
faks: 598 429 254
e-mail: info@slupsk.ug.gov.pl
www: http://bip.gminaslupsk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia oraz mebli wraz z montażem dla nowo powstającego Przedszkola przy Szkole Podstawowej we Włynkówku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.43.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz mebli wraz z wniesieniem i montażem do sal przedszkolnych, szatni, pomieszczenia socjalnego kadry wychowawczej, pomieszczenia logopedy/psychologa, magazynków, szatni personelu kuchni, pomieszczeń personelu kuchni, zmywalni, rozdzielni, przygotowalni/wydawalni posiłków, jadalni, sali doświadczania świata dla nowo powstającego Przedszkola przy Szkole Podstawowej we Włynkówku. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część nr 1: dostawa oraz montaż mebli i pokrewnych artykułów wyposażenia Część nr 2: sprzęt audiowizualny do zajęć Część nr 3: sprzęt biurowy Część nr 4: sprzęt porządkowy i wyposażenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Część nr 5: dostawa i montaż sprzętu kuchennego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli i pokrewnych artykułów wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188981.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 188971.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 466267.17
Waluta: PLN
NAZWA: sprzęt audiowizualny do zajęć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54145.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 190
Kod pocztowy: 80-266
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52575
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 322875
Waluta: PLN
NAZWA: sprzęt biurowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
PH ENERGIA S. C. ul. Wojewódzka 2, 25-536 Kielce – Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy w części nr 3 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – zawiera błędy w obliczeniu ceny. Wykonawca błędnie wyliczył cenę jednostkową brutto i wartość brutto. Suma wartości netto po prawidłowym przeliczeniu daje inną cenę niż jest podana w formularzu oferty. Formularz asortymentowo-ilościowy (załącznik nr 2 do SIWZ), w którym wpisywane były wartości netto i brutto stanowią integralną część formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 3, cena najkorzystniejszej oferty, w tym przypadku drugi w kolejce Wykonawca: TRONUS POLSKA Sp. z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - 74.162,85 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (34.000,00 zł brutto).
NAZWA: sprzęt porządkowy i wyposażenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27358.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PH ENERGIA S.C.
Email wykonawcy: przetargi@phenergia.pl
Adres pocztowy: ul. Wojewódzka 2
Kod pocztowy: 25-536
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39253.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 96899.40
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa i montaż sprzętu kuchennego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43904.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AM GASTRO S.C. Adam Rybicki, Maciej Dzierbanowicz
Email wykonawcy: amgastrosc@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Batalionów Chłopskich 13
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58257.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 890034.15
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont zbiorowych toalet dla osadzonych w budynku penitencjarnym B oddział I i II oraz w budynku C w oddziale III, w Oddziale Zewnętrznym w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku" w formule "wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- Dostawy energii elektrycznej.
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.