Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Dostawa Systemu Wsparcia Ratownictwa Medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (095) 7278076
faks: (095) 7278070
e-mail: spwspr1@wp.pl
www: www.ratmed-gorzow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa Systemu Wsparcia Ratownictwa Medycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
System pilotażowy obejmuje budowę i wdrożenie Systemu Wsparcia Zespołów Ratownictwa Medycznego składającego się z następujących elementów:
a) podsystemu Lekarza Koordynującego - stanowisko lekarza koordynującego Zespoły Ratownictwa Medycznego w Gorzowie Wlkp. do wsparcia 10 karetek. W skład podsystemu wchodzą: serwer z oprogramowaniem zarządzającym pracą systemu, konsola operatorska z zestawem 12 monitorów (2 centralne i 10 pomocniczych).
b) podsystem Zespołu Ratunkowego dla 10 karetek pogotowia. W skład podsystemu wchodzą: serwer z oprogramowaniem, system łączności bezprzewodowej między ratownikami, system transmisji obrazu wideo z kamery ratownika, dodatkowe wyposażenie ratownika (stetoskop bezprzewodowy, kamera wideo, zestaw głośnomówiący)
c) Podsystem Łączności Bezprzewodowej między Podsystemem Lekarza Koordynującego i Podsystemami Zespołów Ratunkowych.
Szczegółowy opis:
1. Uruchomienie modułu wizualizacji karetek na podkładzie mapowym
2. Zatwierdzenie projektu wyposażenia „Stanowiska Lekarza Koordynującego”
3. Rozpoczęcie prac montażowych „Stanowiska Lekarza Koordynującego
4. Uruchomienie Podsystemu Łączności „Zespoły Ratunkowe – Stanowisko Lekarza Koordynującego”
5. Zakończenie wyposażenia „Stanowiska Lekarza Koordynującego”
6. Zatwierdzenie projektu „Konsoli Operatorskiej Lekarza Koordynującego”
7. Uruchomienie „Podsystemu Łączności Między Ratownikami”
8. Uruchomienie „Modułu Podglądu Wideo i Nasłuchu Zespołu Ratunkowego”
9. Rozpoczęcie wyposażania karetki
10. Uruchomienie „Konsoli Operatorskiej Lekarza Koordynującego”
11. Uruchomienie „Serwera Karetki”
12. Uruchomienie „Serwera Stanowiska Lekarza Koordynującego”
13. Integracja pozostałych urządzeń medycznych z systemem
14. Zakończenie wyposażania karetki
15. Rozpoczęcie kompleksowych testów systemu
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.19.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienia udzielono na podstawie art. 6a ust.1 Ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. 2020, poz 374).
Uzasadnienie faktyczne:
W związku z pogłębiającym się brakiem lekarzy, chcących wykonywać świadczenia medyczne w zespołach ratownictwa medycznego, z powodu nadmiernego narażenia zespołów na ekspozycję na wirusa Sars-Cov-2 oraz z powodu utrudnień organizacyjnych i administracyjnych w przekazywaniu pacjentów w jednostkach lecznictwa szpitalnego, wystąpiła konieczność wsparcia merytorycznego ratowników medycznych w ich pracy.
Utworzenie Systemu Wsparcia Zespołów Ratownictwa Medycznego, ma na celu ograniczenie ekspozycji ratowników medycznych na kontakt z wirusem lub innym patogenem poprzez zmniejszenie kontaktu bezpośredniego przy wykonywaniu czynności na miejscu zgłoszenia.
Ponadto system poprzez stworzenie możliwości korzystania z urządzeń diagnostycznych, bez konieczności naruszania ciągłości ubiorów ochrony osobistej, zapobiega transmisji patogenu na członków zespołów ratownictwa medycznego.
Znaczne ograniczenie ilości lekarzy w medycynie ratunkowej przedszpitalnej, nie zwalnia świadczeniodawców z konieczności stosowania terapii zarezerwowanej dla uprawnień lekarza, gdyż brak w bezpośredniej obsadzie ratowniczej lekarza systemowego nie eliminuje potrzeby związanej ze stanem pacjenta do wykonywania czynności medycznych oraz terapeutycznych, związanych z decyzją lekarza, w tym decyzją o upoważnieniu ratownika medycznego do zachowań zgodnych z przepisami opisującymi uprawnienia ratownika medycznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 932000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hertz New Technologies Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Kisielin - Antoniego Wysockiego 2
Kod pocztowy: 66-002
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1146360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1146360.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.