To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Dostawy produktów spożywczych dla " Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 608160-N-2020
Numer ogłoszenia: 540228117-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 43 828 82 50
faks: 43 828 82 55
e-mail: zamowienia@nzozpcz.pl, sekretariat@nzozpcz.pl
www: www.nzozpcz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy produktów spożywczych dla " Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCZ/ZP/3330/10/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy. Kod CPV: 15.80.00.00-6;15.86.30.00-5; 15.86.10.00-1; 15.81.00.00-9; 15.50.00.00-3; 15.51.20.00-0; 41.10.00.00-0;03.14.25.00-3; 03.22.00.00-9; 03.21.21.00-1; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.13.15.00-0;15.13.11.30-5; 15.22.00.00-6; 15.89.60.00-5; 15.88.20.00-4; 15.88.40.00-8. 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 poz. 1252 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2019 r. poz.2178) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji, przez upoważnionego pracownika: a) Działu Żywienia dotyczy Pakietów od 1 do 14; b) Apteki Szpitalnej dotyczy Pakietu nr 15. 5. Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego: a) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 1; b) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00 – 13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) –dla pakietu nr 2; c) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:00- 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu 3; d) min. 3 razy w tygodniu poniedziałek, środa, piątek) w godz. 6:30 – 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 4; e) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00(zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 5; f)min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 6; g) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-14:00(zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 7;h) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 8; i) min. 2 raz w tygodniu(wtorek, czwartek) w godz. 7:00-9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy –do godziny 12:00) – dla pakietu nr 9; j) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz.7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 10; k) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 – 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 11; l) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 – 8:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny12:00) - dla Pakietu nr 12; m) 6 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:30 – 8:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 13; n) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:00 – 9:30 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 14; o) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek)w godz. 7:30 – 14:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny12:00) - dla Pakietu nr 15. 6. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia (dotyczy Pakietów od 1 do 14) i Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 15) Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Żywienia Zamawiającego lub Apteki Szpitalnej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego pieczywa a Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia zwrotu i dokonania korekty faktury o zwróconą ilość pieczywa. Zwrot pieczywa nastąpi nie później niż w ciągu 72h od dostawy pieczywa – dotyczy Pakietu nr 3. 8. Faktyczna ilość zamawianych produktów spożywczych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów spożywczych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP ( nie dotyczy pakietu nr 15). 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 15 pakietów.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje pakietu. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 15 pakietów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje pakietu. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 14. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w pkt. 11 załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. 15. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29368.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe " POLARIS"
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32821.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38653.28
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie nr 2.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36646.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia " Samopomoc Chłopska"
Email wykonawcy: gspoddebice@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kaliska 5/7
Kod pocztowy: 99-200
Miejscowość: Poddębice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38478.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38478.30
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84601.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JOGO Łódzka Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: aleksandra.kukuc@jogo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Omłotowa 12
Kod pocztowy: 94-251
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89224.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89224.39
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe " POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 260.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 260.40
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 518.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe " POLARIS" Małgorzta Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 684.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 708.48
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8225.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny i Stacjonarny Stanisław Majewski
Email wykonawcy: monikamajewska@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Reja 7
Kod pocztowy: 99-200
Miejscowość: Poddębice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8636.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9555.00
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60149.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marcin Cichecki
Email wykonawcy: marek49cichecki@wp.pl
Adres pocztowy: Wola Niedźwiedzia 8
Kod pocztowy: 99-220
Miejscowość: Wartkowice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66196.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 102982.98
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne, inż. Paweł Jaszczak
Email wykonawcy: paweljaszczak@wp.pl
Adres pocztowy: Żerniki 14
Kod pocztowy: 99-232
Miejscowość: Zadzim
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23062.50
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
NAZWA: PAKIET NR 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42294.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski Satnisław Katusza
Email wykonawcy: biuro.katusza@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Góra 58
Kod pocztowy: 99-220
Miejscowość: Wartkowice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44278.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44278.50
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42080.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski Stanisław Katusza
Email wykonawcy: biuro.katusza@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Góra 58
Kod pocztowy: 99-220
Miejscowość: Wartkowiec
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44152.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44152.50
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53633.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski Stanisław Katusza
Email wykonawcy: biuro.katusza@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Góra 58
Kod pocztowy: 99-220
Miejscowość: Wartkowice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56310.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56310.24
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32534.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: REN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia.publiczne@gruparen.eu
Adres pocztowy: ul. Tartaczna 3
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32424.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34670.06
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8648.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Urtica Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@urtica.pl
Adres pocztowy: ul. Krzemieniecka 120
Kod pocztowy: 54-613
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Email wykonawcy: przetargi@urtica.pl
Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 120
Kod pocztowy: 91-342
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9191.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9191.03
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.