eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDostawa owoców, warzyw i kiszonek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420239-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu:

Dostawa owoców, warzyw i kiszonek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773111-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, krajowy numer identyfikacyjny 30238500000000, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 15 8323001 do 5, 8330566
faks: 158 323 575
e-mail: przetargi@sand.pl
www: www.sand.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców, warzyw i kiszonek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/34/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców warzyw i kiszonek:
1. Warzywa, owoce, kiszonki – Pakiet I,
2. Owoce tropikalne - Pakiet II,
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.22.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Warzywa, owoce, kiszonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 290563.20 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Ogrodnicze Tomasz Frańczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Głęboka 8
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 148167.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 148167.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 175158.15
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Owoce tropikalne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Pakiet II została złożona jedna oferta przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „WALDI” Waldemar Wróbel, z ceną brutto 3.239,25 zł., spełniająca wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W dniu 12.02.2021 r., Wykonawca przedłożył Zamawiającemu na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. Mając powyższe na względzie Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne: Art. 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawa Zamówień Publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.