To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772368-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 47 84 200
faks: 32 47 84 506
e-mail: zp@wss2.pl
www: https://bip.wss2.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.38.382-48.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia były Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu
asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pas do kardiotokografu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Części do dozownika tlenowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Dozowniki i pojemniki do tlenu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Termometr elektroniczny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pojemnik do odsysania ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54321.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58666.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58666.68
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6572.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7097.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7097.98
Waluta: PLN
NAZWA: Koc ratunkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5922.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6396.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7036.20
Waluta: PLN
NAZWA: Elementy wentylacji OAiIT OITD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129730.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140108.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140108.40
Waluta: PLN
NAZWA: Hemostatyk wykonany z utlenionej regenerowanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9396.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9396.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9396.00
Waluta: PLN
NAZWA: Mata podłogowa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakiecie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129772.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129772.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zestaw do dożylnego wkłucia centralnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26897.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29048.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29048.76
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ V.
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ I
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ II
- "Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ III"
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ IV
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.