eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420705-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Zarząd Powiatu w Olkuszu:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772434-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Olkuszu, krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 032 6430414, 6476670
faks: 326 430 490
e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl
www: www.sp.olkusz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZP.272.32.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek” UWAGA: Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane będzie ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 1078K (Olkusz – Osiek –Gorenice), gdzie początek przyjęto w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1080K w kierunku miejscowości Gorenice. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na usprawnieniu układu komunikacyjnego i poprawie warunków bezpieczeństwa poprzez przebudowę ciągu drogowego. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie małopolskim, na terenie powiatu olkuskiego i biegnie przez tereny administrowane przez Gminę Olkusz. Zakres robót obejmuje m.in.:  przebudowę i wzmocnienie konstrukcji jezdni wraz z wymianą warstw nawierzchniowych (klasa techniczna L) zgodnie z MPZP, wraz z dostosowaniem parametrów pod względem nośności i geometrii – jezdnia o nowej konstrukcji i szerokości 6,5 ÷ 5,5 m,  roboty brukarskie będą prowadzone tylko w zakresie przebudowy istniejącego chodnika z kostki betonowej brukowej,  przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów indywidualnych oraz chodników poza robotami ujętymi tiret powyżej  budowę kanalizacji deszczowej,  budowę systemu retencyjno-rozsączającego z perforowanych rur dwuściennych PP fabrycznie owiniętych geowłókniną o perforacji min. 300 cm2 / 1 m.b. rury,  regulację wysokościową urządzeń obcych,  odtworzenie poboczy z destruktu, Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiary robót oraz załącznik nr 10 do SIWZ – dokumentacja techniczna. W przypadku wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o zmianę terminu końcowego realizacji zadania. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, opracowany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia uwag do terminów przedstawionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i ponownego przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3 dni od wniesienia uwag. Niewniesienie uwag przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego należy uznać za jego akceptację. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w dwutygodniowych odstępach czasu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych, umożliwiających określenie stopnia realizacji przedmiotu Umowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót i sporządzenia programu zapewnienia jakości robót (PZJ). Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót, nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę nr 362/2018 z dnia 04.06.2018 r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W czas realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową wliczony jest okres zimowy. Przyjmuje się, że okres zimowy trwa 3 miesiące (tj. od 15 grudnia do 15 marca). W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej. Fakturę końcową Wykonawca dostarczy po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. D) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Są to:  przygotowanie frontu robót,  nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót,  zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,  zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót,  kierowanie grupą podległych pracowników,  nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, nawierzchniowych, w zakresie branży sanitarno-kanalizacyjnej, wodociągowej i elektroenergetycznej). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co najmniej jednej osoby realizującej ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 15 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5622767.51 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „Myszków” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myszkowska 59
Kod pocztowy: 42-310
Miejscowość: Żarki
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4987883.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4987883.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7644758.57
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.