eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie nr 510420765-N-2021 z dnia 2021-03-03 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773906-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: http://www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO/DZ-381-1-169/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4.1-4.4 do SIWZ 3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania 4. Cały oferowany asortyment ma spełniać wymogi jakościowe I klasy jakości określone w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 5.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2020, poz. 2021). 6

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Artykuły sypkie i przyprawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120778.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20 a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 130527.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 130527.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130527.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Kawy, herbaty, słodycze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycz-nia 2004 r.

Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie przedmiotowego zadania zostały złożone dwie oferty przetargowe, obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp z dnia 24 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: - Soki, napoje, woda

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycz-nia 2004 r.

Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie przedmiotowego zadania zostały złożone dwie oferty przetargowe, obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp z dnia 24 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Nabiał i tłuszcze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycznia 2004 r.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zadania przeznaczył kwotę brutto w wysokości 589 823,00 zł.
W zakresie przedmiotowego zadania Zamawiający otrzymał dwie oferty , których ceny przewyższyły ww. kwotę. Zmawiający otrzymał oferty w wysokości brutto: 1 344 011,25 zł oraz 1 345 477,70 zł
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.