To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773906-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: http://www.io.gliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO/DZ-381-1-169/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4.1-4.4 do SIWZ 3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania 4. Cały oferowany asortyment ma spełniać wymogi jakościowe I klasy jakości określone w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 5.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2020, poz. 2021). 6
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Artykuły sypkie i przyprawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120778.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20 a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 130527.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130527.05
Waluta: PLN
NAZWA: Kawy, herbaty, słodycze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycz-nia 2004 r.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie przedmiotowego zadania zostały złożone dwie oferty przetargowe, obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp z dnia 24 stycznia 2004 r.
NAZWA: - Soki, napoje, woda
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycz-nia 2004 r.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie przedmiotowego zadania zostały złożone dwie oferty przetargowe, obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp z dnia 24 stycznia 2004 r.
NAZWA: Nabiał i tłuszcze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycznia 2004 r.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zadania przeznaczył kwotę brutto w wysokości 589 823,00 zł.
W zakresie przedmiotowego zadania Zamawiający otrzymał dwie oferty , których ceny przewyższyły ww. kwotę. Zmawiający otrzymał oferty w wysokości brutto: 1 344 011,25 zł oraz 1 345 477,70 zł
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania postępowanie zostało unieważnione.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.