Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Projekt pn. "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych" który obejmuje: 1) prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej. 2) zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48566218281
faks: +48566218455
e-mail: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
www: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Projekt pn. "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych" który obejmuje: 1) prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej. 2) zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
przedmiotem zamówienia jest:
1)prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej.
2)zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii.
Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do:
1)prowadzenia infolinii oraz poradni internetowej;
2)opracowania Regulaminu korzystania z profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej,w którym zostaną określone zasady korzystania ze wsparcia oraz harmonogram pracy konsultantów.
2.Wykonawca udostępni następujące kanały drogi kontaktu z Infolinią i poradnią internetową:
1)telefon,
2)poczta elektroniczna,
3)strona internetowa dot. infolinii i poradni internetowej z formularzem kontaktowym,
4)komunikator video SKYPE,
5)webinarium.
Wykonawca zapewni:
1)w okresie trwania umowy utrzymanie dostępności obsługi infolinii telefonicznej i poradni internetowej w trybie minimum: 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00,
2)nadzór techniczny nad obsługą infolinii telefonicznej, przez co należy rozumieć, że we własnym zakresie zapewni sprzęt do obsługi infolinii oraz jego pełną obsługę techniczną, w tym pogotowie serwisowe w godzinach pracy infolinii oraz usuwanie awarii ww. sprzętu oraz będzie ponosił wszelkie koszty dotyczące funkcjonowania serwisu i napraw w ramach wynagrodzenia,
3)nadzór merytoryczny nad obsługą infolinii telefonicznej, przez co należy rozumieć, że we własnym zakresie zapewni udzielanie na bieżąco rzetelnych i aktualnych informacji przez konsultantów na pytania zadawane telefonicznie,
4)obsługę infolinii telefonicznej przez odpowiednią liczbę konsultantów na jednej zmianie w języku polskim, by zapewnić jej efektywne funkcjonowanie;
5)prowadzenie statystyk, które pozwalają na pełną i prawidłową analizę funkcjonowania infolinii tworzone w uzgodnionych z Zamawiającym jednostkach czasu, np. godzinne, dobowe, z rozbiciem na godziny, obejmujące m.in.:
a)zestawienie dotyczące liczby Połączeń,
b)zestawienie dotyczące liczby Połączeń odebranych,
c)zestawienie dotyczące liczby Połączeń nieodebranych/odrzuconych,
d)zestawienie dotyczące liczby udzielonych konsultacji (w tym z uwzględnieniem konsultacji udzielonych za pośrednictwem: telefonu, poczty elektronicznej, formularza kontaktowego na stronie internetowej dot. infolinii i poradni internetowej, komunikatora video SKYPE oraz webinarium).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1)Pozyskania danych osób którym należy zapewnić dostęp m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych, leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym podczas trwania w regionie epidemii;
2)Zakupu towarów celem przekazania ich osobom potrzebującym wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie podczas trwania w regionie epidemii;
3)Dystrybucji tych artykułów w wyznaczonych terminach;
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do osiągnięcia i udokumentowania następujących wskaźników:
1) Liczba udzielonych konsultacji psychologicznych w ramach utworzonej infolinii/poradni internetowej – minimum 500;
2)Liczba osób, które otrzymały wsparcie w postaci dowozu art. spożywczych, higienicznych
i leków - minimum 900.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.51.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1025167.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wola Zamkowa 12A
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Tilia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przysiecka 13
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1260955.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1260955.41
Waluta: pln
2014-2020 – EFS pn. „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych”, który otrzymał dofinansowanie uchwałą Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego 20/871/20 z dnia 27 maja 2020 roku.
Rosnąca rekordowa liczba zarażeń wśród mieszkańców WK-P powoduje zagrożenie życia i zdrowia. Zapewnienie mobilnej pomocy psychologicznej, dostarczenie i zapewnienie dostępu (przez przy zachowaniu wszelkich środków ochronnych) m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych, leków osobom, które takiego wsparcia będą potrzebowały przyczyni się do zapobiegania i przeciwdziałania nowym zakażeniom koronawirusem poprzez ograniczony kontakt osób w kwarantannie, izolacji czy zarażonych z osobami zdrowymi. W celu ograniczenia negatywnych skutków COVID-19 niezbędne jest podjęcie powyższych natychmiastowych działań profilaktycznych i zabezpieczających, skierowanych do osób zakażonych lub potencjalnie zakażonych lub potencjalnie narażonych na zakażenie i hospitalizacje.
W ramach zadania planowane jest prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej świadczącej pomoc psychologiczną, której zadaniem byłoby wspieranie ludzi dotkniętych chorobą, przebywających na kwarantannie, jak i również dla wszystkich osób, które ciężko znoszą izolację spowodowaną zaistniałą sytuacją. Wsparcie będzie udzielane osobom, które są zakażone wirusem SARS-CoV-2, osobom w okresie kwarantanny, osobom, które oczekują na wynik badania oraz ich rodziny, jak również inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na rozłąkę dzieci z rodzicami,
w sytuacjach gdy jedna ze stron przebywa w szpitalu i nie ma kontaktu (przebywanie samodzielne dziecka w szpitalu). Podczas realizacji działań w tej kategorii przewidziana jest współpraca ze szpitalami, ośrodkami kwarantanny, ośrodkami wytchnieniowymi, izolatoriami. prowadzenie działań, które zapewnią seniorom ( czyli osobom starszym znajdującymi się w trudnej sytuacji życiowej w tym żyjącymi na marginesie społeczeństwa) i osobom niepełnosprawnym dostęp do artykułów spożywczych i higienicznych. Umożliwione zostanie zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych, leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym oraz przebywającym na kwarantannie. Artykuły do osób z ww. grup będą dystrybuowane we współpracy z instytucjami specjalizującymi się w działalności społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Artykuł 6 Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych mówi, iż „Do zamówień, których przedmiotem są towary lub usługi niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.1843), jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego. Dodatkowo w mocy są również zapisy ustawy z dnia 5 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i innych chorób zakaźnych u ludzi ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1239, 1495, z 2020 r. poz.284, 322, 374) której art. 46 c stanowi: „Do zamówień na usługi, dostawy lub roboty budowlane udzielanych w związku z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii na obszarze, na którym ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii, nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych”.
W związku z powyższym zostało wysłane zapytanie ofertowe do czterech certyfikowanych podmiotów ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim. W naszym województwie działają tylko 4 ośrodki posiadające Certyfikat Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej nadający im Status Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Wysokiej Jakości. Ww. Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej posiadają akredytację oraz świadczą komplementarnie pakiet usług wsparcia ekonomii społecznej. W odpowiedzi na wysłane zapytanie Departament Promocji otrzymał jedną ofertę od Europejskiego Centrum Współpracy Młodzieży w partnerstwie ze Stowarzyszeniem „Tilia”. Wobec powyższych przepisów jak i informacji Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 27.01.2021 r. rekomendującego podmiot który miałby zając się budową i prowadzeniem profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej oraz zapewnieniem dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków podczas trwania w regionie epidemii do realizacji zamówienia zostało wybrane Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży w partnerstwie ze Stowarzyszeniem „Tilia”.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2025 r.
- Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gmina Miejska Mielec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy połączenia węzła trasy S10 Toruń - Podgórz z ul. gen. W. Andersa
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Nysie Sp. z o.o.
- Odbiór i wywóz nieczystości płynnych - Autostrada A-1 oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Rewal
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.