To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Zakup różnych produktów medycznych, aparatury oraz trenażerów dla potrzeb dydaktycznych Uniwersytetu Opolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: 1. (dot. cz. nr 3 i 6) Projekt pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019 r., okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30 2. (dot. cz. nr 7) Projekt pt. „Włączenie Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu do Uniwersytetu Opolskiego”, realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: MNiSW/2020/364/DIR/KON z dnia 15.10.2020 r., okres realizacji od: 01.06.2020-31.10.2021
Numer ogłoszenia: 773120-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398977-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 077 5 415977
faks: 775 415 930
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl
www: www.zamowienia.uni.opole.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup różnych produktów medycznych, aparatury oraz trenażerów dla potrzeb dydaktycznych Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D/39/2020/A
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: : „Zakup różnych produktów medycznych, aparatury oraz trenażerów dla potrzeb dydaktycznych Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części: 1.2. Część nr 1: Zakup termometrów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 1.3. Część nr 3: Zakup trenażerów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 1.4. Część nr 4: Zakup palników gazowych Bunsena zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. 1.5. Część nr 6: Zakup jednorazowych materiałów medycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. 1.6. Część nr 7: Zakup fantomów do ćwiczeń resuscytacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. 2. Wykonawca na dostarczany przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu: 2.1 W części nr 1, 4, 6 gwarancji na dostarczony przedmiot umowy i jego elementy na okres dwunastu [ 12 ] miesięcy, który jest liczony od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru przedmiotu (przyszłej) umowy. 2.2 W części nr 3 i 7 minimum dwudziestocztero - [ 24 ] miesięcznej gwarancji; 2.3 Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 2.2. powyżej jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy (odp. do cz. 3 i 7).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup trenażerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39837.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Simedu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 10/4
Kod pocztowy: 65-066
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48708.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48708.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup fantomów do ćwiczeń resuscytacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3252.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Laerdal Medical Poland So. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 6
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2952.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 2
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.