eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrzyszówOpracowanie projektów z branży drogowej na terenie Gminy Skrzyszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-04

Ogłoszenie nr 510421023-N-2021 z dnia 2021-03-04 r.
Urząd Gminy Skrzyszów:

Opracowanie projektów z branży drogowej na terenie Gminy Skrzyszów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773629-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Skrzyszów, krajowy numer identyfikacyjny 54899100000000, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 146 326 330
faks: 146 326 332
e-mail: sekretariat@ug.skrzyszow.pl
www: http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów z branży drogowej na terenie Gminy Skrzyszów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.40.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie: 1) projektu budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek Poskle
– etap I, który stanowi część I zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz
kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika, po jednej stronie drogi, wraz z
odwodnieniem, wzdłuż drogi powiatowej nr 1378K w Pogórskiej Woli, od skrzyżowania z drogą krajową nr
DK94g do działki nr 2488/1 (odcinek około 870 m), zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do
SIWZ. Przedmiotowa droga jest drogą publiczną klasy zbiorczej (KDZ.3). Projektowany chodnik powinien
spełniać warunki techniczno-użytkowe dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w
Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 124 ze zm.); 2) projektu budowy chodnika od ośrodka zdrowia do budynku nr 66a wraz z zagospodarowaniem oraz
przejściem dla pieszych w Łękawicy, który stanowi część II zamówienia. W ramach zamówienia należy
opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika wraz z
barierkami po jednej stronie drogi, odwodnieniem, umocnieniem koryta rzeki wzdłuż drogi powiatowej nr
1376K (odcinek około 150 m), przejściem dla pieszych z dedykowanym oświetleniem zgodnie z protokołem
komisji ruchu drogowego (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zagospodarowaniem wokół budynku nr 66a
(urządzenie zieleni, mała architektura, nawierzchnia wyłożona kostką brukową) zgodnie z załączoną mapą
stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ; 3) projektu rozbudowy ciągu pieszo-rowerowego w granicach pasa
drogowego drogi krajowej nr 94g Tarnów-Rzeszów w kilometrze od około 84+688 do około 86+088 w
Pogórskiej Woli, który stanowi część III zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję
oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z
załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz warunkami technicznymi wydanymi przez
Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. 4) projektu budowy zatoki autobusowej obok boiska w
Szynwałdzie (Japonia), który stanowi część IV zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować
koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy zatoki autobusowej zgodnie z
warunkami wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach (załącznik nr 9 do
SIWZ) oraz z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. W projekcie konieczne będzie także
zaprojektowanie przebudowy już istniejącej zatoki autobusowej zlokalizowanej w odwrotnym kierunku
jazdy. 5) projektu przebudowy chodnika oraz przejścia dla pieszych obok Szkoły Podstawowej w
Szynwałdzie, który stanowi część V zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz
kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową przebudowy (zaniżenia) chodnika wzdłuż drogi
powiatowej nr 1357K na wysokości Szkoły Podstawowej nr 1 w Szynwałdzie, przebudować skarpę wzdłuż
drogi wraz z likwidacją ogrodzenia i przebudową kolidujących sieci oraz przebudować istniejące przejście
dla pieszych doprowadzając go do zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Obszar
opracowania zaznaczono na załączniku nr 8 do SIWZ. 6) projektu budowy zjazdu publicznego z drogi
powiatowej nr 1378K do OSP w Pogórskiej Woli, który stanowi część VI zamówienia. W ramach
zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy
nowego zjazdu publicznego prowadzącego do garażu remizy OSP w Pogórskiej Woli w lokalizacji wskazanej
na załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ z jednoczesną likwidacją obecnie
istniejącego zjazdu oraz z uwzględnieniem decyzji Zarządu Powiatu Tarnowskiego nr PD.4410.8.6.2020 z
dnia 2 czerwca 2020 r., stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 7) projektu budowy chodnika od Szkoły
Podstawowej do cmentarza w Ładnej, który stanowi część VII zamówienia, W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika po jednej
stronie drogi gminnej z odwodnieniem, na odcinku około 760 m zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia, decyzje administracyjne,
pozwolenia, w tym w szczególności prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót z uzyskaniem
zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie wodno-prawne, pozwolenia na wycinkę
drzew oraz uzyskać zgody w imieniu Zamawiającego od właścicieli działek na realizację inwestycji w formie
umów użyczenia oraz uzyskać decyzje od administratorów np. dróg, potoków, itd., o ile będą konieczne. 3.
Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać warunki techniczne zarządców dróg w tych częściach
zamówienia, w których Zamawiający ich jeszcze nie posiada. 4. Zamówienie (w zakresie każdej części
zamówienia) obejmuje wykonanie: 1) koncepcji, 2) projektów budowlano-wykonawczych dla każdej branży,
3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 4) czasowej oraz docelowej organizacji ruchu 5)
mapy do celów projektowych 6) kosztorysów. 5. Forma opracowania projektu budowlanego: 1) projekt
należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk) oraz w wersji elektronicznej – 1
egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 6. Forma opracowania projektu wykonawczego: 1) dokumentację w
podziale na projekty branżowe należy wykonać w technice tradycyjnej (opisowej i graficznej) oraz w formie
elektronicznej, 2) podstawowym wymaganiem jest kompletność pozwalająca na wyspecyfikowanie
wszystkich rodzajów robót oraz określenie ich parametrów ilościowych i kosztowych, 3) projekt należy
wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz płyt
CD w formacie *.pdf. 4) aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową w skali 1:500 należy przekazać
Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej - 1
egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 7. Forma opracowania przedmiaru robót i opracowań kosztorysowych
zgodnie z zawartością projektu wykonawczego: 1) struktura podziału projektu wykonawczego (rysunki i
specyfikacje) winna znaleźć swe odzwierciedlenie w strukturze podziału kosztorysów, 2) przedmiary robót i
kosztorysy swoim podziałem mają odzwierciedlać poszczególne branże, 3) dokumentację przedmiarowokosztorysową
należy wykonać w 1 egzemplarzu tradycyjnym z podziałem na przedmiary i kosztorysy oraz
przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną na płycie CD w formacie *.pdf oraz wersji edytowalnej w
formacie *.zuz, i/lub *.xml i/lub *.puz z podziałem na przedmiary i kosztorysy. 8. Forma opracowania
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: 1) opracowania rysunkowe i tekstowe mają być
wzajemnie powiązane tak, aby każdy rodzaj roboty budowlanej opisany w ramach specyfikacji, był łatwy do
zlokalizowania na rysunkach i w pozycjach przedmiarowych. 2) STWiORB należy wykonać w 2
egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną płycie CD w formacie
*.pdf. 9. Przed rozpoczęciem wykonywania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję (w zakresie każdej części
zamówienia) rozwiązań projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia w terminie podanym w rozdz. IV
SIWZ. Przy zatwierdzaniu koncepcji ustalony zostanie szczegółowy zakres wykonania dokumentacji
projektowej w ramach obszaru objętego opracowaną koncepcją. 10. Jeżeli okaże się to konieczne
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji
państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem
dokumentacji z zastrzeżeniem, że koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, uzgodnień itp. ponosić będzie
Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym proponowane
rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 12. Dokumentacje, o których mowa w ust. 1 będą
stanowiły opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienie wykonawcy przyszłych robót
budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r.
poz. 1843 ze zm.). 13. Każda dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot
zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i
funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób
nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub
nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą
wyrazy /lub, równoważne / lub inne równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien
każdorazowo poinformować Zamawiającego. 14. Każda dokumentacja projektowa powinna opisywać
przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm
przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia
rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym
skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające
uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie
zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. 15. Zamawiający
wymaga udzielenia minimum 3 lat (36 miesięcy) gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc
od dnia podpisania protokołu odbioru. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca
składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację
projektową

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Projekt budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek Poskle – etap I

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części I zamówienia nie wypłynęła żadna oferta
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Projekt budowy chodnika od ośrodka zdrowia do budynku nr 66a wraz z zagospodarowaniem oraz przejściem dla pieszych w Łękawicy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części II zamówienia nie wypłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Projekt rozbudowy ciągów pieszo-rowerowych przy DK94g w Pogórskiej Woli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50533.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: VIA Projekt Marcin Bera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 4
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57810.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57810.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Projekt budowy zatoki autobusowej w sąsiedztwie boiska w Szynwałdzie (Japonia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26470.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa PRODIST Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warsztatowa 13
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24477.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24477.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39360.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Projekt przebudowy chodnika oraz przejścia dla pieszych obok Szkoły Podstawowej w Szynwałdzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23101.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa PRODIST Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warsztatowa 13
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20295.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39360.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Projekt budowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1378K do OSP w Pogórskiej Woli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4812.75 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: VIA Projekt Marcin Bera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 4
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2952.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8610.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Projekt budowy chodnika od Szkoły Podstawowej do cmentarza w Ładnej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części VII zamówienia została złożona jedna oferta. Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26. ust. 2 oraz art. 26. ust. 3 ustawy Pzp do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca pomimo wezwań nie uzupełnił wymaganych dokumentów i na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) Pzp został wykluczony z udziału w postępowaniu. Jednocześnie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) Pzp oferta ta została odrzucona, gdyż została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.