To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Dostawa sprzętu w ramach projektu "POSTAW NA SWOJE UMIEJĘTNOŚCI"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt „POSTAW NA SWOJE UMIEJĘTNOŚCI” (umowa RPLD.11.03.01-10-0027/19) realizowanego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 769172-N-2020
Numer ogłoszenia: 540406908-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 44 724 55 15
faks: 44 724 24 75
e-mail: zsp1.sekretariat@onet.eu
www: https://nbip.pl/zsp1/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu w ramach projektu "POSTAW NA SWOJE UMIEJĘTNOŚCI"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSP1.2710.ZP10.2020/PSU
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zawodowych w sprzęt komputerowy, sieciowy oraz multimedialny oraz przeszkolenie 10 nauczycieli kształcenia zawodowego w zakresie obsługi zainstalowanego sprzętu – w ramach projektu „Postaw Na Swoje Umiejętności” (umowa RPLD.11.03.01-10-0027/19) realizowanego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nieużywane. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu lub instalacji systemu operacyjnego. Wszystkie oferowane urządzenia /sprzęt komputerowy muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE.
3. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone Zestawy komputerowe A oraz min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostały dostarczony sprzęt.
4. Ilekroć w dokumentacji postępowania, w opisach przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
6. Zamawiający jest placówką oświatową w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), a przedmiotem zamówienia – wybrane jego składowe – jest sprzęt komputerowy – towar wymieniony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług.
Zamawiający oświadcza, że wybrany w postępowaniu Wykonawca otrzyma zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, który otrzymał najwyższą łączną ocenę w przyjętych w postępowaniu kryteriach oceny ofert, tj. MBA System sp. z o.o., ul. Odlewnicza 7, 03-231 Warszawa uchylił się od podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Cena najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przewyższała kwotę jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia.
Postępowanie zostało zakończone bez podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi gminnej nr 116430E - ul. Wesołej w Wąwale
- Dostawa lamp operacyjnych - 2 szt.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla inwestycji pn "Modernizacja budynku I/ZUS Bełchatów" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4310E w m. Roszkowa Wola pod wiaduktem kolejowym"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4348E ul. Wąwalska w Tomaszowie Mazowieckim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.