eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceRemont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie leśnictwa Niestachów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie nr 510421167-N-2021 z dnia 2021-03-05 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce:

Remont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie leśnictwa Niestachów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774190-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540405388-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, krajowy numer identyfikacyjny 26012400200000, Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 3171968
faks: 41 317 12 71
e-mail: daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl
www: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - PGL Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie leśnictwa Niestachów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.10.2020.SAZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
wykonaniu remontu drogi leśnej o nr inw. 220/349 w leśnictwie Niestachów, Nadleśnictwo Daleszyce.
Zakres przewidzianych robót do wykonania w ramach w/w zadania: Ze względu na duże deformacje nawierzchni występujące na znacznej powierzchni drogi zabiegi konserwacyjne należy wykonać na
całej szerokości drogi tj. 3,5m i łącznej długości 1440 m, w tym: • Oczyszczenie nawierzchni z błota i
zanieczyszczeń, odprowadzenie stagnującej wody • oskardowanie mechaniczne za pomocą zrywarek
lub zrywakami równiarek do głębokości 5 cm • dosypanie kruszywa frakcji 4-31,5 w miejscach
braków tj. dołach i koleinach przemieszanie go z odspojonym kruszywem z drogi w sposób nie
powodujący kruszenia się ziaren i zagęszczenie. • Odtworzenie nawierzchni drogowej przez
wykonanie warstwy gr. 9 cm (po zagęszczeniu) z kruszyw frakcji 4-31,5mm z domieszką miału
wykonaną na miejscu przy pomocy rozściełacza • wyprofilowanie nawierzchni wraz z nadaniem jej
odpowiednich spadków poprzecznych • Wałowanie przy obfitym zwilżaniu wodą. • Pokrycie
nawierzchni miałem kamiennym 0-4mm wałowanie przy polewaniu wodą aż do całkowitego
zamulenia powierzchni. W ramach zadania planuje się ponadto wykonanie i montaż wodospustów z
krawężników betonowych w ilości 33 szt na istniejącej drodze leśnej o szerokości 3,5m na odcinku
1990 m. Szczegółowy zakres i technologie wykonania robót budowlanych przedstawia uproszczona
dokumentacja techniczna pn.: „Remont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie Leśnictwa
Niestachów stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ 3.1 Wymagany przez Zamawiającego okres
gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi min. 60 miesięcy od daty podpisania
przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Regulacje udzielenia gwarancji i rękojmi oraz
zobowiązania wynikające z udzielonej gwarancji oraz rękojmi zostały szczegółowo przedstawione we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2 Przedmiot umowy może podlegać
modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady,
których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia
wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy
udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i
zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do
umowy. 3.3 Umowy o pracę 3.3.1 Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział
osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. 3.3.2 Stosownie do art. 29 ust. 3a
ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności na stanowiskach
robotniczych i pokrewnych, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) ( zw. dalej
obowiązkiem realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie
umowy o pracę). 3.3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.3.2
na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia. O planowanej
zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do
wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy z osobą
zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy – pod rygorem odstąpienia zamawiającego od
umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość
zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.3.2. O zgłoszeniu nowych
osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany
jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą – pod
rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.5
Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy
o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.3.6
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 (dwóch)
dni roboczych od daty doręczenia wezwania, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
zamawiającemu do wglądu umowy o pracę dla osób wchodzących w skład personelu wykonawcy, w
stosunku do którego istnieje obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.3.7
Nieprzedłożenie umów, o których mowa wyżej w pkt 3.3.6 stanowić będzie przypadek naruszenia
obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o
pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w
postaci kar umownych wyspecyfikowanych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
3.3.8 Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu
Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania
Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 265865.69 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KDBUD Sp. z.o.o. S.K
Email wykonawcy: biuro3kdbud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 12
Kod pocztowy: 26-035
Miejscowość: Raków
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 165173.87

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165173.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 273608.12
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2) podano zaktualizowaną szacunkową wartość zamówienia wraz z
zamówieniami z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP stanowiącymi 50%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.