eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Przebudowa budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie nr 510421192-N-2021 z dnia 2021-03-05 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy:

Przebudowa budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776315-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny 63001148000000, Turowska 1, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 612 936 420
faks: 612 936 435
e-mail: sebastian.rosik@poznan.lasy.gov.pl
www: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.4.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone w szczegółowo w:
Projekcie budowlano-wykonawczym - Załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 7 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji
elektrycznych wewnętrznych - Załącznik nr 8 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji
centralnego ogrzewania - Załącznik nr 9 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji wod. – kan. i
c.w. - Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiararze robót - Załącznik nr 11 do SIWZ. Roboty budowlane
obejmują przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego położonego na dz. nr 82153/5 Pniewy, obręb 0001 Miasto Pniewy, jedn. ewid. 302406_4 Pniewy, w tym: Przebudowa
budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy ma na
celu zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek biurowy,
dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji następuje przebudowa
budynku istniejącego – nie powstaną żadne nowe budynki. Rodzaj planowanych pomieszczeń, ich
powierzchnia oraz wyposażenie jest dostosowane do wymagań zawartych w Zarządzeniu nr 79
Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 listopada 2015 r. w sprawie określenia
standardu pomieszczeń biurowych leśnictwa, a także ich wyposażenia. Forma i funkcja planowanej
rozbudowy budynku są zgodne z wymaganiami zawartymi w decyzji pozwolenia na budowę. 3.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres robót zawarty jest w dokumentacji
projektowo-wykonawczej, na którą składają się: a) Projekt budowlany, zatwierdzony w Decyzji nr
249/2020 z dnia 18 marca 2020 r., zn. zpr.: BR.6740.73.2020, wydanej przez Starostę Powiatu
Szamotulskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, b) Projekt
budowlano - wykonawczy, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB), d) Przedmiary robót. 3.4. Zestawienie powierzchni: ISTNIEJĄCY BILANS TERENU
DZIAŁKI 82153 o Powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego (nr 1) 132,03 m2 (2,7%) o
Powierzchnia zabudowy budynku biurowego (nr 2) 232,59 m2 (4,7%) o Powierzchnia zabudowy
budynku biurowego (nr 3) 162,53 m2 (3,3%) o Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego (nr 4)
183,46 m2 (3,7%) o Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego (nr 5) 153,25 m2 (3,0%) o
Powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego (nr 6) 58,04 m2 (1,2%) o Powierzchnia zabudowy
budynku gospodarczego (nr 7) 85,89 m2 (1,7%) o Istniejąca powierzchnia terenów utwardzonych
1557,97 m2 (31,3%) o Tereny biologicznie czynne 2412,24 m2 (48,4%) RAZEM 4978,00m2 (100%)
Podstawowe dane powierzchniowe dla budynku gospodarczego nr 1: Parametr Budynek istniejący
Budynek po przebudowie Długość elewacji frontowej 16,32 m po ociepleniu 16,62 m Szerokość max
budynku 8,09 m po ociepleniu 8,39 m Powierzchnia użytkowa 169,50 m2 169,83 m2 Powierzchnia
podłogi 225,69 m2 194,29 m2 Powierzchnia zabudowy 132,03 m2 po ociepleniu 139,44 m2
Maksymalna wysokość budynku 7,04m 7,04m Kubatura ok. 687,07 m3 ok. 687,07 m3 Poziom +/-
0,00 98,26 m n.p.m. 98,20 m n.p.m. Liczb kondygnacji nadziemnycH 2 (w tym poddasze) 2 (w tym
poddasze) ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO NR 1
PARTER 1.1 Garaż 20,34 m2 1.2 Pomieszczenie gospodarcze 12,69 m2 1.3 Pomieszczenie
gospodarcze 9,00 m2 1.4 Pomieszczenie gospodarcze 20,52 m2 1.5 Pomieszczenie gospodarcze 6,57
m2 1.6 Pomieszczenie gospodarcze 9,59 m2 1.7 Magazyn broni 3,19 m2 1.8 Pomieszczenie
gospodarcze 7,63 m2 1.9 Garaż 14,91 m2 SUMA 104,44 m2 PODDASZE 2.1 Pomieszczenie
gospodarcze 31,28 m2 2.2 Pomieszczenie gospodarcze 33,78 m2 SUMA 65,06 m2 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO NR 1 PO PRZEBUDOWIE
PARTER 1.1 Wiatrołap 7,62m2 1.2 Pomieszczenie socjalne 5,00 m2 1.3 Pomieszczenie gospodarcze
4,59 m2 1.4 Pomieszczenie gospodarcze 4,57 m2 1.5 Biuro 20,34 m2 1.6 Klatka schodowa 11,75 m2
1.7 Pomieszczenie gospodarcze 9,00 m2 1.8 Kancelaria 20,52 m2 1.9 Łazienka 6,39 m2 1.10
Poczekalnia 6,93 m2 1.11 Korytarz 3,07 m2 1.12 Magazyn broni 3,15 m2 SUMA 102,93 m2
PODDASZE 2.1 Korytarz 15,34 m2 2.2 Biuro 26,68 m2 2.3 WC 1,75 m2 2.4 Przedsionek 1,84 m2 2.5
Aneks socjalny 1,76 m2 2.6 Biuro 19,53 m2 SUMA 66,90 m2 3.5. Do wykonania przedmiotu
zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym
staraniem. 3.6. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty,
aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
3.7. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku
do ww. zakresu. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki
przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne.
Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania
zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego. 3.8. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany
przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia. 3.9. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i
pozostałych obciążają Wykonawcę. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości, w
tym zapewnienia dla osób realizujących zadanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych w liczbie
adekwatnej do liczby osób realizujących zadanie. 3.11. Zakres rzeczowy umowy obejmuje nieodpłatne
dla Zamawiającego przeglądy i serwisy gwarancyjne zamontowanych urządzeń, przez okres
gwarancji. 3.12. Wykonawca zapewni codzienną czystość placów oraz dróg i szlaków
komunikacyjnych wewnętrznych, a także ewentualną naprawę (w ramach zaoferowanego
wynagrodzenia) nawierzchni dróg komunikacyjnych dojazdowych będących w zarządzie
Zamawiającego, w przypadku ich uszkodzenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub osoby
działające w ich imieniu lub na ich rzecz. 3.13. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia
muszą być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia. Wykonawca jest zobowiązany
uwzględnić przy realizacji zamówienia wszelkie przepisy prawa dotyczące ochrony środowiska, a
także zobowiązuje się do nieusuwania krzewów oraz odtworzenia (w ramach zaoferowanego
wynagrodzenia) zniszczeń terenów zielonych oraz niezanieczyszczania jakimikolwiek odpadami
otoczenia budowy. W razie wystąpienia konieczności usunięcia jakiegokolwiek elementu otoczenia
terenu budowy Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 3.14.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności okołobudowlane, wchodząc w skład przedmiotu zamówienia,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 3.15.
Dokumentację projektową należy rozpatrywać łącznie, tzn. projekt budowlany wraz z projektem
wykonawczym, STWiORB, przedmiarami robót i pozostałymi dokumentami stanowiącymi załączniki
do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 449206.73 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: A-Keller Usługi Budowlane Andrzej Keller
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 3/2
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 552524.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 552524.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 556238.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.