To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Przebudowa budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 776315-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 612 936 420
faks: 612 936 435
e-mail: sebastian.rosik@poznan.lasy.gov.pl
www: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.4.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone w szczegółowo w:
Projekcie budowlano-wykonawczym - Załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 7 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji
elektrycznych wewnętrznych - Załącznik nr 8 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji
centralnego ogrzewania - Załącznik nr 9 do SIWZ. Specyfikacji technicznej instalacji wod. – kan. i
c.w. - Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiararze robót - Załącznik nr 11 do SIWZ. Roboty budowlane
obejmują przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego położonego na dz. nr 82153/5 Pniewy, obręb 0001 Miasto Pniewy, jedn. ewid. 302406_4 Pniewy, w tym: Przebudowa
budynku gospodarczego wraz z dostosowaniem obiektu na cele kancelarii leśnictwa Pniewy ma na
celu zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek biurowy,
dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji następuje przebudowa
budynku istniejącego – nie powstaną żadne nowe budynki. Rodzaj planowanych pomieszczeń, ich
powierzchnia oraz wyposażenie jest dostosowane do wymagań zawartych w Zarządzeniu nr 79
Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 listopada 2015 r. w sprawie określenia
standardu pomieszczeń biurowych leśnictwa, a także ich wyposażenia. Forma i funkcja planowanej
rozbudowy budynku są zgodne z wymaganiami zawartymi w decyzji pozwolenia na budowę. 3.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres robót zawarty jest w dokumentacji
projektowo-wykonawczej, na którą składają się: a) Projekt budowlany, zatwierdzony w Decyzji nr
249/2020 z dnia 18 marca 2020 r., zn. zpr.: BR.6740.73.2020, wydanej przez Starostę Powiatu
Szamotulskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, b) Projekt
budowlano - wykonawczy, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB), d) Przedmiary robót. 3.4. Zestawienie powierzchni: ISTNIEJĄCY BILANS TERENU
DZIAŁKI 82153 o Powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego (nr 1) 132,03 m2 (2,7%) o
Powierzchnia zabudowy budynku biurowego (nr 2) 232,59 m2 (4,7%) o Powierzchnia zabudowy
budynku biurowego (nr 3) 162,53 m2 (3,3%) o Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego (nr 4)
183,46 m2 (3,7%) o Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego (nr 5) 153,25 m2 (3,0%) o
Powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego (nr 6) 58,04 m2 (1,2%) o Powierzchnia zabudowy
budynku gospodarczego (nr 7) 85,89 m2 (1,7%) o Istniejąca powierzchnia terenów utwardzonych
1557,97 m2 (31,3%) o Tereny biologicznie czynne 2412,24 m2 (48,4%) RAZEM 4978,00m2 (100%)
Podstawowe dane powierzchniowe dla budynku gospodarczego nr 1: Parametr Budynek istniejący
Budynek po przebudowie Długość elewacji frontowej 16,32 m po ociepleniu 16,62 m Szerokość max
budynku 8,09 m po ociepleniu 8,39 m Powierzchnia użytkowa 169,50 m2 169,83 m2 Powierzchnia
podłogi 225,69 m2 194,29 m2 Powierzchnia zabudowy 132,03 m2 po ociepleniu 139,44 m2
Maksymalna wysokość budynku 7,04m 7,04m Kubatura ok. 687,07 m3 ok. 687,07 m3 Poziom +/-
0,00 98,26 m n.p.m. 98,20 m n.p.m. Liczb kondygnacji nadziemnycH 2 (w tym poddasze) 2 (w tym
poddasze) ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO NR 1
PARTER 1.1 Garaż 20,34 m2 1.2 Pomieszczenie gospodarcze 12,69 m2 1.3 Pomieszczenie
gospodarcze 9,00 m2 1.4 Pomieszczenie gospodarcze 20,52 m2 1.5 Pomieszczenie gospodarcze 6,57
m2 1.6 Pomieszczenie gospodarcze 9,59 m2 1.7 Magazyn broni 3,19 m2 1.8 Pomieszczenie
gospodarcze 7,63 m2 1.9 Garaż 14,91 m2 SUMA 104,44 m2 PODDASZE 2.1 Pomieszczenie
gospodarcze 31,28 m2 2.2 Pomieszczenie gospodarcze 33,78 m2 SUMA 65,06 m2 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ BUDYNKU GOSPODARCZEGO NR 1 PO PRZEBUDOWIE
PARTER 1.1 Wiatrołap 7,62m2 1.2 Pomieszczenie socjalne 5,00 m2 1.3 Pomieszczenie gospodarcze
4,59 m2 1.4 Pomieszczenie gospodarcze 4,57 m2 1.5 Biuro 20,34 m2 1.6 Klatka schodowa 11,75 m2
1.7 Pomieszczenie gospodarcze 9,00 m2 1.8 Kancelaria 20,52 m2 1.9 Łazienka 6,39 m2 1.10
Poczekalnia 6,93 m2 1.11 Korytarz 3,07 m2 1.12 Magazyn broni 3,15 m2 SUMA 102,93 m2
PODDASZE 2.1 Korytarz 15,34 m2 2.2 Biuro 26,68 m2 2.3 WC 1,75 m2 2.4 Przedsionek 1,84 m2 2.5
Aneks socjalny 1,76 m2 2.6 Biuro 19,53 m2 SUMA 66,90 m2 3.5. Do wykonania przedmiotu
zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym
staraniem. 3.6. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty,
aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
3.7. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku
do ww. zakresu. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki
przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne.
Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania
zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego. 3.8. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany
przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia. 3.9. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i
pozostałych obciążają Wykonawcę. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości, w
tym zapewnienia dla osób realizujących zadanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych w liczbie
adekwatnej do liczby osób realizujących zadanie. 3.11. Zakres rzeczowy umowy obejmuje nieodpłatne
dla Zamawiającego przeglądy i serwisy gwarancyjne zamontowanych urządzeń, przez okres
gwarancji. 3.12. Wykonawca zapewni codzienną czystość placów oraz dróg i szlaków
komunikacyjnych wewnętrznych, a także ewentualną naprawę (w ramach zaoferowanego
wynagrodzenia) nawierzchni dróg komunikacyjnych dojazdowych będących w zarządzie
Zamawiającego, w przypadku ich uszkodzenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub osoby
działające w ich imieniu lub na ich rzecz. 3.13. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia
muszą być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia. Wykonawca jest zobowiązany
uwzględnić przy realizacji zamówienia wszelkie przepisy prawa dotyczące ochrony środowiska, a
także zobowiązuje się do nieusuwania krzewów oraz odtworzenia (w ramach zaoferowanego
wynagrodzenia) zniszczeń terenów zielonych oraz niezanieczyszczania jakimikolwiek odpadami
otoczenia budowy. W razie wystąpienia konieczności usunięcia jakiegokolwiek elementu otoczenia
terenu budowy Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 3.14.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności okołobudowlane, wchodząc w skład przedmiotu zamówienia,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 3.15.
Dokumentację projektową należy rozpatrywać łącznie, tzn. projekt budowlany wraz z projektem
wykonawczym, STWiORB, przedmiarami robót i pozostałymi dokumentami stanowiącymi załączniki
do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 449206.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: A-Keller Usługi Budowlane Andrzej Keller
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 3/2
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 552524.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 556238.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI PNIEWY
- "Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5 - III postępowanie"
- "Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - IV postępowanie"
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu radiokomunikacyjnego/ radionawigacyjnego OR/ DME Grudziądz
- "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Budowa dróg gminnych na terenach wiejskich
- Modernizacja sieci dróg w powiecie stargardzkim
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.