To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Usługa świadczenia opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal (pakiet nr 1), dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego (pakiet nr 2).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 777299-N-2020
Numer ogłoszenia: 540406413-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22/570-94-60
faks: 22/570-94-60
e-mail: Monika.Szwarczewska@coi.pl
www: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa www.pib-nio.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa świadczenia opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal (pakiet nr 1), dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego (pakiet nr 2).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN-295/20/DW
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 jest:
świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal użytkowanego przez Zamawiającego.
2.Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest:
dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 72.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie opieki serwisowej systemu kontrolingowego opartego o Prophix i Report Portal
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 1 ponieważ, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna unieważnienia w zakresie pakietu nr 1:
art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zmawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla pakietu nr 1 kwotę 4 305,00 zł brutto. Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę JMC Consulting Sp. z o.o., w zakresie pakietu nr 1 na kwotę 21 525,00 zł brutto, przewyższa czterokrotnie kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: dostawa, usługa wdrożenia i opieki serwisowej dla nowego zintegrowanego systemu obejmującego funkcje kontrolingowe zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców oraz funkcje zarządzania planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz portalem pracowniczym wraz z migracją danych z obecnego systemu kontrolingowego oraz automatycznym modułem zasilania danymi z systemu finansowo – księgowego, systemu kadrowego i systemu medycznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 429512.19 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JMC Consulting Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaczeńcowa 7 Falenty
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 531982.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 531982.38
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- "Aktualizacja i rozbudowa systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP użytkowanego przez Uczelnię systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP".
- Dostawa oprogramowania w ramach zadania pn.: "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Powiatu Ostrowieckiego"
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.