To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-06
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dociągników, maszyn i urządzeń ogrodniczych w okresie dwóch lat.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771130-N-2020
Numer ogłoszenia: 540394212-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48468332021
faks: +48468333228
e-mail: zamowienia.publiczne@inhort.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dociągników, maszyn i urządzeń ogrodniczych w okresie dwóch lat.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 32/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (partiami) do ciągników, maszyn i urządzeń ogrodniczych w formie bezgotówkowej w planowanej ilości 42.000 litrów. 2. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: 1) temperatura zapłonu powyżej 550C w gatunkach: letnim, przejściowym, zimowym, 2) jakość dostarczanego oleju musi być zgodna z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.) oraz Normą CN 2710 1943 i 2710 20 11, 3) dostarczany olej musi pochodzić z bieżącej produkcji. 3. Wykonawca dostarczy olej partiami, na zgłoszenie Zamawiającego, własnym transportem (autocysterna posiadająca wszystkie wymagane zezwolenia - aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych) i dokona rozładunku do zbiornika z zastosowaniem pompy z licznikiem na cysternie. Licznik pomiaru musi być legalizowany, posiadać komplet nieuszkodzonych plomb nałożonych przez uprawniony organ oraz dopuszczenie UDT,
4. Rozliczenie dostarczonej ilości paliwa odbywać się będzie na podstawie systemu pomiarowego cysterny z wydrukiem, 5. Zamawiający posiada dwa naziemne zbiorniki dwupłaszczowe FuelMasterLight o pojemności po 2500 litrów, zlokalizowane w Sadzie Doświadczalnym w Dąbrowicach k/Skierniewic oraz w Sadzie Doświadczalnym Skierniewice, ul. Rybickiego 16, 6. Dostawy następować będą w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, średnio co 2,5 miesiąca po ok. 2000 litrów na zbiornik, 7. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą w dni robocze w godz. 7.00-15.00 w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia dostawy, w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, 8.Do każdej dostarczonej partii oleju Wykonawca dołączy kartę charakterystyki materiału niebezpiecznego oraz certyfikat (świadectwo) jakości (lub potwierdzoną za zgodność kserokopię) dostarczanego paliwa, 9.Wskazana w ust. 1 ilość oleju jest ilością planowaną i może ulegać zmianie zmianie w trakcie realizacji umowy. Dokonanie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zakupu mniejszej ilości oleju w stosunku do zawartych w formularzu oferta nie spowoduje obowiązku ich zakupu w ilościach planowanych, ani też roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju, 10. Zamawiający gwarantuje zakup 70% wartości oleju. Nie wykupienie przez Zamawiającego30% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia, 11. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, na podstawie art. 34 ust.5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i powiększenia ilość dostawy oleju napędowego w ramach realizowanego zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy tj. około 12 600 l oleju napędowego. 12. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętego prawem opcji, 13. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowani a współczynnika korygującego zaoferowanego w ofercie przez cały okres trwania umowy. 14. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 190434.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "KOPER" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pilaszków 18
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 221352.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 236396.19
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice"
- Sukcesywne dostawy nawozów
- Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Senatorskiej 12" oraz "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego do maszyn rolniczych w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział Poświętne w Płońsku.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do dystrybutora znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz dodatku AdBlue na potrzeby Wrzesińskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
- SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI ORIENTACYJNEJ 30 000 LITRÓW NA LATA 2025-2026
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.