To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Numer ogłoszenia: 777454-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 095 7216665, 7216670
faks: (095) 721 66 60
e-mail: sekretariat@klodawa.pl
www: www.klodawa.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RPI.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Kłodawie”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Minimalne standardy jakościowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne,
określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia
powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń bloku gastronomicznego przewiduje się do montażu zgodnie z technologią bloku żywienia w powiązaniu z projektem budowalnym i wykonawczym, które stanowiły załączniki do postępowania
przetargowego nr RPI.271.2.2020 i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem http://www.klodawa.biuletyn.net/?bip=2&cid=1133&id=2789 Klauzule społeczne. Na podstawie art. art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01 czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409 ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w
przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej, - Wykonawca w terminie od 01.06.2021r. do końca terminu realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z zachowaniem przepisów o
ochronie danych osobowych, - w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania, - Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi
zajmującemu w państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.14.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 420334.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sprzedaż -Serwis Sprzętu Gastronomicznego GASTRO-POL
Email wykonawcy: biuro@gastro-pol.pl
Adres pocztowy: ul. Szewska 6
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 363914.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 478211.94
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Rozbudowa drogi ulicy Platanowej w Santocku
- Przebudowa drogi w miejscowości Bierzwienna Długa Kolonia
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni do budynku przedszkola w miejscowości Osiek
- Dostawa mebli i wyposażenia dla placówki opiekuńczo-wychowawczej w Sieradzu w ramach inwestycji pn. "Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej w S-dzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem
- Zakup i montaż wyposażenia żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Zakup i dostawa mebli kuchennych wraz z armaturą dla Wydziału Zdrowia Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Budowa żłobka miejskiego wraz z wyposażeniem"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.