eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodawaDostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 510421601-N-2021 z dnia 2021-03-09 r.
Gmina Kłodawa:

Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777454-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000, ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 095 7216665, 7216670
faks: (095) 721 66 60
e-mail: sekretariat@klodawa.pl
www: www.klodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RPI.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Kłodawie”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Minimalne standardy jakościowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne,
określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia
powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń bloku gastronomicznego przewiduje się do montażu zgodnie z technologią bloku żywienia w powiązaniu z projektem budowalnym i wykonawczym, które stanowiły załączniki do postępowania
przetargowego nr RPI.271.2.2020 i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem http://www.klodawa.biuletyn.net/?bip=2&cid=1133&id=2789 Klauzule społeczne. Na podstawie art. art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01 czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409 ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w
przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej, - Wykonawca w terminie od 01.06.2021r. do końca terminu realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z zachowaniem przepisów o
ochronie danych osobowych, - w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania, - Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi
zajmującemu w państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.14.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 420334.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sprzedaż -Serwis Sprzętu Gastronomicznego GASTRO-POL
Email wykonawcy: biuro@gastro-pol.pl
Adres pocztowy: ul. Szewska 6
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 363914.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 363914.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 478211.94
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.