To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonych produktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772089-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 52 47 500
faks: 585 247 520
e-mail: dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
www: www.wsp-bilikiewicz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonych produktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Adm 20/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych, przetworzonych, kiszonek, mrożonychproduktów garmażeryjnych i suchych nasion warzyw strączkowych w asortymencie określonym w
Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu
na terenie RP, zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z
warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.). Warzywa i owoce świeże,
mrożone, przetworzone, kiszonki, mrożone produkty garmażeryjne i suche nasiona warzyw strączkowych są
artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich Normach.
Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane
artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji. Warzywa i owoce
powinny być świeże, jędrne bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i zanieczyszczeń ziemią,
wygląd, kształt i zapach właściwy dla danej odmiany. Opakowania powinny być szczelne, bez uszkodzeń,
oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy
jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Dodatkowe wymagania dla produktów głęboko
mrożonych: bez oznak rozmrożenia, opakowanie szczelne bez uszkodzeń, z wyraźnym opisem produktu i
terminem ważności. Transport w temperaturze -18C. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia i
projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do
wszystkich istotnych dla Zamawiającego cech przedmiotu zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
kod główny 15.30.00.00-1: Owoce, warzywa i podobne produkty. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie,
zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i
ilość, w terminach: Część 1, 6, 7 – Warzywa świeże, kiszonki, jabłka – 1dzień Część 2 – Ziemniaki – 4 dni
Część 3 – Warzywa i owoce przetworzone i zakonserwowane – 3 dni Część 4 – Warzywa i owoce mrożone,
wyroby garmażeryjne mrożone – 3 dni Część 5 ––Warzywa strączkowe suche, łuskane – 3 dni Wykonawca
zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego
asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać
wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Przedmiot
zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w siedzibie
Zamawiającego. Zjazd do magazynu żywnościowego na terenie Szpitala drogą przy nachyleniu 13% w
kierunku magazynu, zakończoną zakrętem o kącie ok. 90º. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzypodwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 – Świeże warzywa, jabłka oraz
kiszonki. 1. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym
Słowniku Zamówień. Wspólny słownik zamówień kod główny CPV 15300000-1 owoce, warzywa i podobne
produkty CPV 15330000-0 przetworzone warzywa CPV 03222321-9 jabłka 2. Dostarczane produkty
(kiszonki) muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu
przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu cenowym.
Warzywa świeże i jabłka powinny być dostarczane w skrzynkach/ workach/ siatkach bez oznak zepsucia,
zaparzenia, nadmiernego zawilgocenia, widocznej pleśni. ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie
przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252). ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z
rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29
kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym
stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i
skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja. JAKOŚĆ, HIGIENA I
BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń
fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych
i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świeże warzywa, jabłka oraz kiszonki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 204741.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 191461.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29347185
Waluta: PLN
NAZWA: Ziemniaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 127008.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Michał Stobba ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kobyle 47
Kod pocztowy: 83-236
Miejscowość: Pogódki
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51744.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101220.00
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa i owoce przetworzone i zakonserwowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55068.83 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma MARIT Julita Laga, ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53383.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84945.05
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, wyroby garmażeryjne mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 72602.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KLAR Aleksandra, Andrzej Rybscy Sp. J.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowotoruńska 12A
Kod pocztowy: 85-840
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72446.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87132.15
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa strączkowe suche, łuskane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10194.98 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma MARIT Julita Laga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11164.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17272.50
Waluta: PLN
NAZWA: ŚWIEŻE OWOCE SEZONOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 835.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 714.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 973.35
Waluta: PLN
NAZWA: OWOCE ŚWIEŻE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3255.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FHU Stemar Srok Wiesław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Portowa 3
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Władysławowo
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3843.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5355.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.