To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771001-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 324 281
faks: 815 321 910
e-mail: zampub@aqua.mpwik.lublin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZ/241/53/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopanego piasku niesianego
i niepłukanego z odkrywki wraz z transportem na miejsce wykorzystania tj. na wypiętrzoną czaszę eksploatowanej niecki nr 2 Składowiska Odpadów w Rokitnie oraz rozładunek
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Piasek wykorzystany będzie do celów:
- budowy obwałowań i skarp,
- układania warstw izolacyjnych pomiędzy warstwami deponowanych odpadów zgodnie z zatwierdzoną instrukcją prowadzenia składowiska,
- budowy dróg dojazdowych.
Dostarczony piasek musi być sypkim, mineralnym kruszywem naturalnym, wydobywanym ze złoża koncesjonowanego.
Dostawa nie obejmuje przemieszczania piasku na niecce składowiska.
Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia:
Transport piasku na składowisko musi odbywać się minimum 1 samochodem ciężarowym, samowyładowczym typu – wywrotka.
Pojazdy będą musiały poruszać się po całej eksploatowanej niecce składowiska (tj. po zagęszczonych odpadach) niezależnie od pory roku, warunków atmosferycznych czy też
w trudnych warunkach terenowych.
Minimalne wymagania dotyczące samochodu ciężarowego do transportu piasku:
- podwozie o podwyższonym prześwicie,
- podwozie co najmniej trzyosiowe,
- co najmniej dwie osie napędowe (zalecana przednia oś napędowa),
- sygnał cofania,
- masa pojazdu wraz z ładunkiem nie może przekraczać górnej wartości zakresu pomiarowego elektronicznej wagi samochodowej, tj. 60 000 kg,
- pojazdy zgłoszone do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badanie techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC.
Za ewentualne awarie / uszkodzenia pojazdów powstałe na terenie składowiska w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
Informacje dodatkowe.
1) Wykonawca musi realizować zamówienie za pomocą nw. sprzętu:
- minimum 1 samochodem ciężarowym, o parametrach określonych w pkt.4.4 „Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia”.
2) W przypadku awarii samochodu ciężarowego Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostki zastępczej w ramach ceny za przedmiot zamówienia i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o awarii samochodu ciężarowego.
3) Podstawiona jednostka zastępcza, musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt zastępowany, określony w pkt. 4.4 IDW.
4) Podstawienie jednostki zastępczej nastąpi w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, licząc od zgłoszenia przez Wykonawcę niesprawności samochodu ciężarowego do obsługi składowiska.
5) W przypadku podstawienia jednostki niesprawnej technicznie lub o nieodpowiednich parametrach, Zamawiający ma prawo odmówić świadczenia przez Wykonawcę dostawy tym sprzętem.
6) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu:
a) aktualne zestawienie pracowników wykonujących dostawy na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem przez nich do pracy,
b) przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz przed każdą zmianą środków transportu, z wyłączeniem sytuacji awaryjnej, o której mowa w pkt. 4), z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem dane pojazdu, którym Wykonawca będzie dostarczał piasek
z podaniem: marki, typu samochodu i numeru rejestracyjnego.
7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać piasek sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8) Dostawy piasku będą odbywały się w ciągu dnia roboczego tj. od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 7.00-15.00 z możliwością dokonywania bieżących szczegółowych uzgodnień w tym zakresie z kierownikiem składowiska lub z wyznaczonym przez kierownika pracownikiem składowiska.
9) Zapotrzebowania bieżące w zakresie czasu i ilości dostawy piasku będą zgłaszane przez kierownika składowiska lub innego pracownika wyznaczonego przez kierownika w formie
e-mailowej i telefonicznej.
10) Dostawa nastąpi najpóźniej w drugim dniu roboczym po zgłoszeniu zapotrzebowania bieżącego.
11) Miejsce deponowania piasku będzie określane przez kierownika składowiska lub wyznaczonego przez kierownika pracownika składowiska.
12) Przeciętne miesięczne zapotrzebowanie w zakresie dostaw piasku określa się jako
1500 Mg.
13) Dostawy piasku każdorazowo będą ważone na elektronicznej wadze samochodowej, której zakres pomiarowy wynosi 400 kg – 60 000 kg i ewidencjonowane w użytkowanym systemie komputerowym Scalex 2000 Eko.
14) Rozliczenia będą prowadzone w okresach miesięcznych na podstawie raportów wagowych.
15) W przypadku awarii po stronie Zamawiającego (awaria wagi samochodowej) dopuszczalne jest rozliczenie na podstawie udokumentowanego pomiaru dokonanego na innej legalizowanej wadze lub jako iloczyn objętości skrzyni samochodu w m3 i przeciętnego ciężaru właściwego, określonego w oparciu o dane literaturowe przeliczonego na jednostkę Mg/m3, na podstawie pisemnego obustronnego uzgodnienia.
16) Dostawy piasku na składowisku będą się odbywały przy zachowaniu poniższego porządku:
a) obowiązkowe zatrzymanie się pojazdu dostarczającego piasek przed budynkiem wagi elektronicznej (przy wjeździe i wyjeździe ze składowiska),
b) wjazd na wagę przy zielonym świetle lub po ustnej dyspozycji operatora wagi,
c) wyświetlenie wagi brutto na monitorze widocznym dla kierowcy,
d) zarejestrowanie wagi brutto pojazdu w komputerowej bazie danych,
e) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora (sygnał dźwiękowy),
f) wyładowanie piasku w miejscu wskazanym przez pracownika składowiska,
g) po rozładowaniu pojazd wyjeżdżający przejeżdża przez wagę w celu tarowania pojazdu i zarejestrowaniu masy piasku w systemie komputerowym (przy zielonym świetle),
h) wyświetlenie wagi tara (waga pojazdu) i wagi netto (waga dostarczonego piasku) na monitorze widocznym dla kierowcy,
i) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora wagi (sygnał dźwiękowy),
j) wyjazd ze składowiska odbywa się obowiązkowo przez brodzik dezynfekcyjny.
17) Wykonawca zobowiązany jest do korzystania z infrastruktury składowiska – placów, dróg wewnętrznych nie powodując uszkodzeń i dewastacji mienia.
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dotyczącej niniejszego zamówienia w przypadku zaprzestania przez Zamawiającego pełnienia funkcji zarządzającego Składowiskiem Odpadów w Rokitnie. W takim przypadku Zamawiający będzie miał prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 60 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 204840.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Leszek Smolak, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SMOLKOP"
Email wykonawcy: info@smolkop.pl
Adres pocztowy: ul. Firlejowska 16 i
Kod pocztowy: 20-306
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 261000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 261000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- Dostawa i montaż okien PCV z szybą selektywną w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu do jednostek UMCS
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.