To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Dostawa czystych pierwiastków, stopów metali i niemetali oraz materiałów do badań naukowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 770109-N-2020
Numer ogłoszenia: 540408880-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 234 87 37
faks: 22 234 87 37
e-mail: zamowienia.wim@pw.edu.pl
www: www.pw.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa czystych pierwiastków, stopów metali i niemetali oraz materiałów do badań naukowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIM/ZP/15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.3.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czystych pierwiastków, stopów metali i niemetali oraz
materiałów do badań naukowych. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ – SOPZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z
art. 30 ust. 5 ustawy Pzp pod warunkiem, iż produkt równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze
parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Udowodnienie równoważności będzie leżało
po stronie Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany
wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez
Zamawiającego. 3.6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie
gorszych niż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ – SOPZ. 3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia
w SIWZ i załącznikach do SIWZ, wskazano jakiekolwiek znaki towarowe lub oznaczenia, które mogą być
uznane za znaki towarowe, należy przyjąć, że wskazane oznaczenia lub znaki towarowe określają
parametry techniczne równoważne od opisanych. 3.8. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków
gwarancji: Zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ - SOPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 14.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17287.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LINEGAL CHEMICALS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@linegal.pl
Adres pocztowy: ul. Kasprzaka 44/52
Kod pocztowy: 01-224
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30830.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30830.76
Waluta: PLN
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część II zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część III zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część IV zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część V zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część VI zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część VII zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zamówienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3” ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.02.2021 r. do godziny 11.30, na część VIII zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.