To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 760215-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 33 844 95 00
faks: 33 844 95 10
e-mail: gmina@gminaoswiecim.pl
www: www.gminaoswiecim.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WI.2712.17.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa Inwestycja zlokalizowana jest na terenie sołectwa Stawy Grojeckie na działce będącej własnością Gminy Oświęcim. Etap III zadania - będący przedmiotem niniejszego zamówienia - obejmuje wykonanie górki saneczkowej oraz ścieżek z kostki brukowej i montaż elementów małej architektury. Zakres ten stanowi część dokumentacji projektowej pn. „Budowa górki saneczkowej w konstrukcji ziemnej wraz z utwardzeniem terenu w postaci dojść pieszych i dojazdów oraz z infrastruktura towarzyszącą, budowa 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i budowa boisk rekreacyjnych (do piłki nożnej i siatkówki)” Zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony na załączniku graficznym który obejmuje: - Wykonanie robót ziemnych - Wykonanie ścieżek z kostki brukowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty uzupełniające W skład dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia będącej załącznikami do SIWZ wchodzą: - Projekt pn. "Budowa górki saneczkowej w konstrukcji ziemnej wraz z utwardzeniem terenu w postaci dojść pieszych i dojazdów oraz z infrastruktura towarzyszącą, budowa 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i budowa boisk rekreacyjnych (do piłki nożnej i siatkówki)” - STWIOR - Przedmiar robót - Załącznik graficzny – PZT – zakres robót Etap III Uwagi dodatkowe: 1) Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 3) Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej mu części dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót 4) Zamówienie jest częścią kompleksowego inwestycji opisanej w załączonej dokumentacji projektowej 5) Podstawą wyceny dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i dokonana wizja lokalną. 6) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 7) Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowym, 8) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, który należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych uwzględniających odpowiednio krotności. 9) Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 11) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania porządku na placu budowy, bieżącego wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów wraz z pokrywaniem kosztów ich składowania i utylizacji, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności właściwej wynikające z Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) 14) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z art. 55 ust.1 pkt 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 15) Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 16) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu wraz z podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 17) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 16). 18) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 19) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 20) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 154403.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KONKRET Krzysztof Wysogląd
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Poręba Wielka ul. Tyszkiewicza 37
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119332.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej (część 1 zamówienia) oraz telefonii komórkowej (część 2 zamówienia) w latach 2025-2028
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.