To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771369-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 325 51 71
faks: 32 325 52 84
e-mail: zp@szpitalmegrez.pl
www: https://www.szpitalmegrez.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 31/20/ZP/PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli oraz dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiorników szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym ilości i rodzaje poszczególnych asortymentów określono formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca zobowiązuje się po zawarciu umowy, do przeszkolenia 15 wskazanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi butli gazów medycznych i potwierdzenia stosownym dokumentem umiejętności przeszkolonych pracowników oraz ich uprawnienia do wykonywania wymaganych czynności w zakresie prawidłowej obsługi butli. W trakcie trwania umowy Wykonawca zapewni dodatkowe szkolenie dla pracowników nowoprzyjętych. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie we własnym zakresie na swój koszt wszystkich niezbędnych materiałów, środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wynagrodzenie za dzierżawę butli obejmuje również szkolenie, o którym mowa powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 24.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
NAZWA: Pakiet nr 1a
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (…);
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1900.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Messer Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Maciejkowicka 30
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2052
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2700
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remonty chodników na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów w następujących budynkach użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.