To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Montaż urządzeń do zabawy dla dzieci oraz elementów małej architektury przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu; "Stworzenie miejsca rekreacyjno - turystycznego wraz ze ścieżką edukacyjną w miejscowości Nowy Dwór Gdański"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: „Stworzenie miejsca rekreacyjno – turystycznego wraz ze ścieżką edukacyjną w miejscowości Nowy Dwór Gdański”
Numer ogłoszenia: 772399-N-2020
Numer ogłoszenia: 540556122-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552 473 668
faks: 552 473 670
e-mail: przetargi@nowydworgdanski.pl
www: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Montaż urządzeń do zabawy dla dzieci oraz elementów małej architektury przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu; "Stworzenie miejsca rekreacyjno - turystycznego wraz ze ścieżką edukacyjną w miejscowości Nowy Dwór Gdański"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SR.272.31.2020.RG
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Lokalizacja: Miejsce budowy zlokalizowane jest w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, działki: 123/1, obręb 4.004 Nowy Dwór Gdański. 2. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres robót – Założenia generalne wykonawcze: 1) Przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 2) Wykonanie robót ziemnych, 3) Dostawa i montaż urządzeń do zabawy dla dzieci, 4) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej, 5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 6) Dostawa i montaż elementów małej architektury, 7)
Zasianie trawy, 8) Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 4. Stan istniejący:
Obecnie na terenie objętym inwestycją znajduje się nieutwardzona nawierzchnia trawiasta. 5. Dojazd:
Dojazd na plac budowy planuje się przez istniejący wjazd z ul. Warszawskiej. Dopuszczalna masa
całkowita pojazdów nie powinna przekroczyć 18 ton. Przyległy teren należy doprowadzić do stanu
pierwotnego, naprawić ewentualne uszkodzenia oraz oczyścić teren. 6. Urządzenia do zabawy dla
dzieci oraz elementy małej architektury: Wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Wytyczne
do prac budowlanych: 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją
projektową, która stanowi załącznik do SIWZ, 2) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie
harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie
technicznym, części rysunkowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania,
które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: a) geodezyjną inwentaryzację
stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w
dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót; b) w przypadku odkrycia
istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; c) wykopy
poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w
sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako
niezinwentaryzowane na mapie; d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego
geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej; e) wszystkie
materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do
Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi
przepisami na swój koszt; f) opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu
kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez Zamawiającego w SIWZ. 3) Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, 4) Przedmiot zamówienia
należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5) Załączony do
SIWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. Przed złożeniem oferty należy dokonać
wizji w terenie w celu oszacowania oferty. 6) W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej oraz
Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostały wskazane znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie
materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 7) Zamawiający
dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych)
parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości,
trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 8)
Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z
wykonywaniem prac ogólnobudowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w
budownictwie. 9) Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione
w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. 10)
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z
tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy. 11) Zamawiający wymaga aby
Wykonawca ubezpieczył na własny koszt budowę i roboty, w zakresie wszystkich ryzyk budowlanych
(wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a
także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w
związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym: z ruchem pojazdów na placu budowy lub
jego sąsiedztwie. 12) Suma ubezpieczenia o której mowa powyżej, będzie nie niższa niż pełna wartość
wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z zapisów umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 93 ust 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono cztery oferty niepodlegające odrzuceniu. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy. Oferty dwóch Wykonawców zostały odrzucone z przedmiotowego postepowania z powodu nieprzedłużenia terminu związania ofertą. Kwota ostatniego z Wykonawców przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.