Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Usługi modernizacji bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48223692900
faks: +48223692120
e-mail: zampub@gdos.gov.pl
www: bip.gdos.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi modernizacji bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 37/GDOŚ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko. Realizacja zadania wynika z konieczności przeprowadzenia prac modernizacyjnych związanych ze zmianami przepisów prawa powszechnie obowiązującego tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz 1839) oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz.247). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.51.42.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20880 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Evertop sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@evertop.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 1-3
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25682.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25682.40
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W ogłoszonym przez Zamawiającego postępowaniu pn. „Usługi modernizacji funkcjonalności Bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko” (nr referencyjny 73/GDOŚ/2019) – w ogłoszeniu o zamówieniu nr 598701-N-2019 z dnia 19 września 2019 r. Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Niniejsze zamówienie na ich powtórzenie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, jak również jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. Ponadto, zostało ono udzielone dotychczasowemu Wykonawcy w terminie 3 lat liczonych od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Tym samym zostały zrealizowane wszystkie wymagane przepisem ustawy przesłanki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.