Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piaski w okresie od podpisania umowy - do dnia 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 550584222-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piaski w okresie od podpisania umowy - do dnia 31.12.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.01.2021.KŁ
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski w roku 2021, które określa się od chwili wystąpienia warunków wymagających podjęcie działań w zakresie zimowego utrzymania dróg, a koniec z chwilą całkowitego ustąpienia warunków zimowych.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Piaski, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
- odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu pługów,
- odśnieżanie chodników,
- likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu własnego materiału i sprzętu do zimowego utrzymania,
- przekazywanie informacji o stanie dróg do Urzędu Miejskiego w Piaskach,
- inne czynności w razie klęsk żywiołowych
3. Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki sposób, aby poprawić przejezdność dróg i ograniczyć zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
4. W razie opadów śniegu Wykonawca ma obowiązek odśnieżenia wszystkich dróg, ulic i chodników co najmniej jeden raz na dobę, a w razie intensywnych opadów śniegu może nastąpić zwiększenie krotności ich odśnieżania.
5. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
6. Czas reakcji od wystąpienia zjawisk atmosferycznych tj. opady śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia, zalegania błota pośniegowego – nie może przekroczyć 4 godziny.
7. Koszty prowadzenia akcji zimowej będą rozliczane nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie faktur.
8. Minimalne wymagania dla Wykonawcy dotyczące wyposażenia w sprzęt obejmują:
a) 1 sztuka– samochód z pługiem czołowym i dmuchawą wirnikową
b) 2 sztuk – ciągnik z pługiem czołowym
c) 1 sztuka – rozrzutnik do rozsypywania mieszanki soli i piaski
d) 1 sztuka – równiarka z pługiem czołowym i pługiem środkowym
e) 1 sztuka – koparko – ładowarka z pługiem czołowym
9. Materiały do prowadzenia akcji zimowej gromadzi Wykonawca we własnym zakresie w bazach, z których będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200000.00 pl
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 2
Kod pocztowy: 21-020
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 246000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246000.00
Waluta: pl
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zawarł umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o. na podstawie art. art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.
Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione.
Zamawiający sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o. kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o.. uzyskał przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Piaski na poziomie 90,27 % w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.