To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Dostawa podzespołów komputerowych i serwerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773928-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa podzespołów komputerowych i serwerowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.156.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia była dostawa podzespołów komputerowych i serwerowych, zwanych dalej „częściami” lub „podzespołami”. Oferowane podzespoły musiały być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej
produkcji (nie starsze niż 2020), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania
na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmował: zakup podzespołów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i
wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić
bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił
załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym
podziałem: a) część A: Podzespoły komputerowe b) część B: Podzespoły komputerowe 5) Zamawiający nie
dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień
na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Termin realizacji
zamówienia: do 3 tygodni daty od zawarcia umowy.
Adres dostawy: Dział Logistyki ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice 9) Wymagany minimalny termin
gwarancji: 24 miesiące. 10) Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. 11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierał wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 6
formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie
części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje
zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzegł obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę
prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.23.41.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: część A: Podzespoły komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2546.35 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3143.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4292.70
Waluta: pln
NAZWA: część B: Podzespoły komputerowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części B na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył 4.400,00 zł na sfinansowanie zamówienia, cena oferty z najniższą ceną wynosi 4742,88. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w 2025 r.
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach.
- Obsługa komunalna wydarzeń akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie pojemników na odpady
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK78 odc. Niezdara - Boguchwałowice
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 m -cy z podziałem na zadania
- Wymiana 13 pionów instalacji c.w. i cyrkulacji w 13 łazienkach budynku administracji i Poradni przy ul. Korczaka 22 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.