eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › "Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie nr 510422909-N-2021 z dnia 2021-03-15 r.
Gmina Gruta:

"Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta” RPKP.07.01.00-04-0068/20 O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777456-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400464-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gruta, krajowy numer identyfikacyjny 53429100000000, Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 564 683 121
faks: 564 683 188
e-mail: przetargi@gruta.pl
www: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIR.271.90.2020.CC

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Gmina Gruta realizuje zadanie pn. „Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta”. Świetlice wiejskie posadowione są na działkach: - Jasiewo – dz. nr 23/11 - Kitnowo – dz. nr 28/8 - Dąbrówka Królewska – dz. nr 152 i 156/1 W przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy mogą składać oferty na jedno i trzy zadania. Zamawiający, przygotował pełną dokumentację techniczną na remonty obiektów użyteczności publicznej nie zaliczanych do mieszkań komunalnych gminnych w miejscowościach w Jasiewie, Kitnowie, Dąbrówce Królewskiej. W przedmiotowym postępowaniu przetargowym, Wykonawcy zrealizują zakres prac remontowych oraz doposażą świetlice wiejskie w zakresie wskazanym w załączonych przedmiarach. Zadanie 1 Remont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie Zakresy planowanych robót: Przeprowadzone zostaną następujące działania:  skucie tynków i wymianę tynków w pomieszczeniu świetlicy wraz z osuszaniem murów świetlicy,  malowanie ścian i sufitów,  wymiana posadzek i podłóg w pomieszczeniach świetlicy,  wyposażenie budynku świetlicy w tym meble i sprzęt AGD i RTV,  remont schodów,  wymiana instalacji elektrycznych wraz z montażem ogrzewania elektrycznego,  remont drewnianej balustrady na klatce schodowej w części wspólnej,  remont tynków wraz z malowaniem (pomieszczenia komunikacji oraz podpiwniczenia) w częściach wspólnych budynku,  wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej przy zastosowaniu rur PE-Xc i PVC z urządzeniami białego montażu. Zadanie 2 Remont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Kitnowie Zakresy planowanych robót: Przeprowadzone zostaną następujące działania:  uporządkowanie terenu wokół budynku wraz z obniżeniem terenu przy budynku i wykonanie odpowiednich spadków gruntów – mające na celu odprowadzenie wody opadowej od budynku,  skucie tynków i wymianę tynków w pomieszczeniu piwnicy wraz z osuszaniem murów świetlicy,  malowanie ścian i sufitów,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu świetlicy,  wymiana posadzek i podłóg w pomieszczeniu WC w świetlicy, oraz remont pomieszczenia WC,  wyposażenie świetlicy w meble i sprzęt AGD i RTV,  wymiana instalacji elektrycznych wraz z montażem ogrzewania elektrycznego,  remont drewnianej balustrady wewnętrznej na klatce schodowej w części wspólnej,  remont dachu, tj. wymiana pokrycia oraz naprawy konstrukcji więźby dachowej (prace przygotowawcze, roboty remontowe dachu, roboty towarzyszące przy dachu, prace konserwatorskie przy dekoracjach snycerskich dachu),  wykonanie izolacji ścian fundamentowych,  remont elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej,  remont tarasu i schodów wejściowych do budynku. Zadanie 3 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Królewskiej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu na parking. Zakresy planowanych robót  prace przygotowawcze – zabezpieczenie placu budowy,  przebudowa i gruntowny remont pomieszczeń budynku, w tym utworzenie kuchni i pomieszczenia sanitarnego, na potrzeby realizacji projektów społecznych,  termomodernizacja obiektu – ocieplenie, elewacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  remont i izolacja fundamentów,  wymiana instalacji elektrycznej w budynku,  remont i przebudowa instalacji kominowych,  remont i przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,  przebudowa schodów zewnętrznych wraz z budową podjazdu,  zagospodarowanie terenu poprzez utwardzenie terenu przyległego do budynku kostką betonową, wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie trawnika i skarpy, ogrodzenia i bramy wjazdowej  wyposażenie świetlicy w meble, urządzenia sanitarne, naczynia, sprzęt AGD i RTV. Załączniki od nr 1 nr 6 do SIWZ, dokumentacja techniczna i przedmiary zakresu robót budowlanych oraz wykaz wyposażenia danego obiektu zawierają informacje pomocnicze dla Wykonawcy. Należy dokonać wizji obiektu i na jej ocenie oraz opisie technicznym przedstawić ofertę cenową. Zamawiający podał nazwy własne lub metody realizacji zamówienia w celu określenia minimalnych parametrów technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z przedstawionym opisem przedmiotu poszczególnych materiałów lub zastosowanie materiałów budowlanych o wyższej jakości. Terminy wizyt w miejscu prowadzenia prac budowlanych, należy uzgodnić z pracownikiem Urzędu Gminy Gruta. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie BHP pracowników w czasie prowadzenia prac remontowych na terenie danego obiektu adekwatnie do aktualnych wytycznych, w tym wytycznych prawnych regulujących reżim sanitarny w czasie pandemii (w tym COVID 19). Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w toaletę typu TOI-TOI dla pracowników. Wybrany Wykonawca, przed terminem podpisania umowy złoży kosztorys ryczałtowy zgodny z realizowanym przedmiotem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: emont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1. pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami) unieważnił przedmiotowe postępowanie.
Dokumentacja techniczna tj. opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 w przedmiotowym postępowaniu obarczone były niemożliwymi do usunięcia wadami, co uniemożliwiłoby Zamawiającemu zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Kitnowie

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1. pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami) unieważnił przedmiotowe postępowanie.
Dokumentacja techniczna tj. opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 w przedmiotowym postępowaniu obarczone były niemożliwymi do usunięcia wadami, co uniemożliwiłoby Zamawiającemu zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Królewskiej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu na parking.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 561032 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD sp. j. Matczyński, Kosiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 15
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 601193

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 601193
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 726952
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.