To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Dostawa nici chirurgicznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773314-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa nici chirurgicznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 40/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: -
Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada
2010 r. w sprawie sposobu klasyfikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego
2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra
Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r.
- dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający
będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Zamówiony towar winien być
dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach
7:00-14:00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza
godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie
się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie może być złożone w formie
pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 7. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod
względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.21
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: od dnia 18.02.2021 r. do dnia18.11.2021 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 Poz. 1-23 - Szwy niewchłanialne - monofilament syntetyczny o stałej średnicy, polipropylenowe z dodatkiem polietylenu Poz. 24 - monofilament syntetyczny niewchłanialny, polibutesterowy, powlekany wchłanianym polimerem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23940.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna nr 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25855.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25855.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 1 – 3 – Szew powlekany silikonem, pleciony, niewchłanialny, wykonany z Nylon 6 i Nylon 6,6 poz. 4 – Szew powlekany silikonem, pleciony niewchłanialny wykonany z naturalnego jedwabiu zwanego fibroiną poz. 5 – 7 – Szew wchłanialny – monofilamentowy składający się z glikolidu, laktydu, dioksanonu, węglanu trimetylenu o podtrzymywaniu tkankowym 75% pierwotnej wytrzymałości po 14 dniach i 40% pierwotnej wytrzymałości po 21 dniach o czasie wchłaniania 90 – 110 dni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3708.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4004.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4004.64
Waluta: PLN
NAZWA: Szwy plecione wykonane z poliestru, powlekane silikonem.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 4 – Nici okulistyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie pakietu nr 4 zostało unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1)usatawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 5 - Jednorazowy stapler skórny, ekstraktor zszywek skórnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8994.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Teleflex Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żwirki i Wigury 16A
Kod pocztowy: 02-092
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9713.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37558.08
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.