eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkWykonanie e-usług w ramach projektu "Rozwój e-usług w mieście Ełk" - część 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie nr 510423226-N-2021 z dnia 2021-03-17 r.
Miasto Ełk:

Wykonanie e-usług w ramach projektu "Rozwój e-usług w mieście Ełk" - część 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwo Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771241-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie e-usług w ramach projektu "Rozwój e-usług w mieście Ełk" - część 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja, opracowanie i wdrożenie usług elektronicznych, tzw. e-usług
na istniejącej platformie Zamawiającego Elektroniczne Centrum Obsługi Interesanta (ECOI). Publikacja
usług w zasobie centralnym ePUAP. Wykonie następujących e-usług: a) Jednorazowa zapomoga z tytułu
urodzenia się dziecka b) 2.Nagroda Prezydenta Miasta Ełku za wyróżniającą się pracę dyplomową o
tematyce związanej z miastem Ełk. c) Oddanie gruntów komunalnych w użyczenie d) Rekrutacja do
publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk e) Wydanie jednorazowego
zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych f) Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników
młodocianych g) Rekrutacja do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk. h)
Udostępnienie danych osobowych dla instytucji i) Zgłaszanie zagrożeń Usługa umożliwi złożenie
elektronicznie zgłoszenia o niebezpieczeństwie na terenie miasta Ełku j) Wniosek o dane osobowe w
kontekście RODO k) Płatności mandatowe. l) Uzgodnienie zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Ełk. m) Stypendium za
aktywność społeczną i wyniki w nauce n) Zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
„SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” Minimalny wymagany okres gwarancji to 48
pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia
pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracownik administracyjno – biurowy, 2.2. W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w
tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać
w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu
oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię
umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy
ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia RODO (tj.
w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny
być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może
zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia RODO ; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. rozporządzenia) 2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę
kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy –
załącznik nr 3) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym
przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane
będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę,
zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.41.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Informatyczna "Liberosoft" Andrzej Oponowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brąswałd 1c
Kod pocztowy: 11-001
Miejscowość: Dywity
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 174660.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 174660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 174660.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.