To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Wykonanie e-usług w ramach projektu "Rozwój e-usług w mieście Ełk" - część 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwo Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 771241-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie e-usług w ramach projektu "Rozwój e-usług w mieście Ełk" - część 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja, opracowanie i wdrożenie usług elektronicznych, tzw. e-usług
na istniejącej platformie Zamawiającego Elektroniczne Centrum Obsługi Interesanta (ECOI). Publikacja
usług w zasobie centralnym ePUAP. Wykonie następujących e-usług: a) Jednorazowa zapomoga z tytułu
urodzenia się dziecka b) 2.Nagroda Prezydenta Miasta Ełku za wyróżniającą się pracę dyplomową o
tematyce związanej z miastem Ełk. c) Oddanie gruntów komunalnych w użyczenie d) Rekrutacja do
publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk e) Wydanie jednorazowego
zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych f) Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników
młodocianych g) Rekrutacja do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk. h)
Udostępnienie danych osobowych dla instytucji i) Zgłaszanie zagrożeń Usługa umożliwi złożenie
elektronicznie zgłoszenia o niebezpieczeństwie na terenie miasta Ełku j) Wniosek o dane osobowe w
kontekście RODO k) Płatności mandatowe. l) Uzgodnienie zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Ełk. m) Stypendium za
aktywność społeczną i wyniki w nauce n) Zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
„SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” Minimalny wymagany okres gwarancji to 48
pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia
pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracownik administracyjno – biurowy, 2.2. W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w
tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać
w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu
oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię
umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy
ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia RODO (tj.
w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny
być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może
zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia RODO ; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. rozporządzenia) 2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę
kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy –
załącznik nr 3) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym
przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane
będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę,
zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.41.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Informatyczna "Liberosoft" Andrzej Oponowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brąswałd 1c
Kod pocztowy: 11-001
Miejscowość: Dywity
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 174660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 174660.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
- Opracowanie koncepcji, wykonanie oraz wdrożenie serwisów internetowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego Wrocławia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.