To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
SUKCESYWNA DOSTAWA KOMPONENTÓW DO POŻYWEK DLA INSTYTUTU GENETYKI I BIOTECHNOLOGII ZWIERZĄT PAN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: SUSAN/I/SusCatt/01/2017
Numer ogłoszenia: 609871-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 736 70 03
e-mail: przetargi@igbzpan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
SUKCESYWNA DOSTAWA KOMPONENTÓW DO POŻYWEK DLA INSTYTUTU GENETYKI I BIOTECHNOLOGII ZWIERZĄT PAN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DAZ-2401/10/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
SUKCESYWNA DOSTAWA KOMPONENTÓW DO POŻYWEK
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10200 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIOMAXIMA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: VETTERÓW 2
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8213.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8213.40
Waluta: PLN
NAZWA: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CYTOGEN POLSKA SP Z OO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KS. S. SUCHOWOLCA 6
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: ZGIERZ
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1094.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1094.70
Waluta: PLN
NAZWA: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 360 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EURx SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PRZYRODNIKÓW 3
Kod pocztowy: 80-297
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 647.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 787.40
Waluta: PLN
NAZWA: 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4990 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: sigma-aldrich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: szelągowska 30
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5262.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5262.63
Waluta: pln
NAZWA: 9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na wyżej wymienione pakiety.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.