To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Wymiana dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 oraz al. Monte Cassino 13 w Koszalinie (zamówienie podzielone na 2 części).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774552-N-2020
Numer ogłoszenia: 540400990-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 094 3409100
faks: 943 409 196
e-mail: zbm@zbm.koszalin.pl
www: zbm.koszalin.ibip.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 oraz al. Monte Cassino 13 w Koszalinie (zamówienie podzielone na 2 części).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DP.261.31.2020.AC
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac montażowych i towarzyszących wraz z
pracami zabezpieczającymi, dokumentacją powykonawczą i odbiorem urządzeń przez UDT oraz udział w badaniu UDT: w części nr 1 – 1 dźwigu osobowego w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 7. w części nr 2 – 2 dźwigów osobowych w budynku przy al. Monte Cassino 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5.1 do SIWZ. 1. Demontaż istniejących dźwigów, 2.
Dostawa nowych dźwigów według poniższych parametrów: ul. Tadeusza Kościuszki 7 w Koszalinie – 1 szt. Dźwig elektryczny bez maszynowni MRL 1500 kg, 3 przystanki bez przelotu Szyb – wymiary wewnętrzne: Szerokość - 2 000 mm Głębokość - 2 850 mm Nadszybie - 3 500 mm Podszybie - 1 300 mm Udźwig - 1 500 kg Prędkość - 1 m/s Ilość przystanków - 3 bez przelotu Wysokość podn. - 6,3 m
Kabina - 1 300 x 2 500 x 2150 • nieprzelotowa • panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320 • oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego) • podłoga – wykładzina Altro Tundra • panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana • wyświetlacz LCD • poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości • stacyjka blokady drzwi w stanie otwartym • system informacji głosowej • pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących • łączność – GSM Drzwi kabinowe - 1000 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt. • kurtyna świetlna Drzwi szybowe - 1000 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 3 szt. Kasety wezwań - w ościeżnicach drzwi Sygnalizacja - w kasetach wezwań • wyświetlacz LED na przystanku podstawowym • strzałki kierunku na pozostałych przystankach Zbiorczość - góra /
dół UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi Jazda pożarowa – tak Sterowanie – z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego Oświetlenie szybu – tak Drabinka do podszybia – tak • Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednego producenta, z jednego zakładu – nie „składak” • Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganiena stal nierdzewną • Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny • Monitoring pracy dźwigu przez internet. • Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnie z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego
konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28, al. Monte Cassino 13 w Koszalinie – 2 szt. Z uwagi na fakt, że w trakcie wymiany jednego z dźwigów drugi musi być czynny, dopiero po odbiorze i oddaniu do użytku pierwszego dźwigu można przystąpić do wymiany
drugiego dźwigu. Sugerowany czas pracy dla wykonawcy w godzinach od 7 do 18. Dźwig elektryczny z maszynownią 500 kg, 5 przystanków bez przelotu Szyb – wymiary wewnętrzne: Szerokość - 1 400 mm Głębokość - 1 700 mm Nadszybie - 3 640 mm Podszybie - 1 740 mm Udźwig - 500 kg Prędkość - 1 m/s Ilość przystanków - 5 bez przelotu Wysokość podn. - 13,3 m Kabina - 1 000 x 1 400 x 2150 • nieprzelotowa • panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320 • oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego) • podłoga – wykładzina Altro Tundra • panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana • wyświetlacz matrycowy LED • poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości • system informacji głosowej •
pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących • łączność – GSM Drzwi kabinowe - 800 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt. • kurtyna świetlna Drzwi szybowe - 800 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 5 szt. • bez odporności ogniowej Kasety wezwań - wspólne kasety wezwań dla obu dźwigów w murze między drzwiami Sygnalizacja -
nad drzwiami • wyświetlacz LED na przystanku podstawowym • strzałki kierunku na pozostałych przystankach Zbiorczość - góra / dół praca w duplexie UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi Jazda pożarowa – tak Sterowanie - z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego Oświetlenie szybu – tak Drabinka do podszybia – tak Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28, Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednego producenta, z jednego zakładu – nie „składak”, Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganie na stal nierdzewną,Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny, Monitoring pracy dźwigu przez internet, Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnego z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń 3. Montaż nowych dźwigów w istniejących szybach, w pełni zautomatyzowanych i
bezobsługowych oraz uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i dyrektywą dźwigową), 4. Wykonanie oświetlenia maszynowni i szybów dźwigowych, instalacji zasilających dźwigi od istniejących rozdzielnic oraz prac budowlanych w zakresie przystosowania i
odnowienia pomieszczenia maszynowni, 5. Opracowanie koniecznych dokumentów spełniających wymagania Urzędu Dozoru Technicznego, 6. Wymagane przez Dozór Techniczny próby, pomiary, uzgodnienia i odbiory, usunięcie i dokonanie utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych dźwigów, starego okablowania elektrycznego i wszelkich odpadów powstałych w wyniku wykonania ww. demontażu. Materiały pochodzące z rozbiórki wykonawca dostarczy do skupu metali. Należność za dostarczone materiały zostanie przelana na konto zamawiającego. 7. Przeszkolenie osoby wskazanej przez zamawiającego, dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania w min. dwóch egzemplarzach. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia
nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Gwarancja i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące na cały zakres robót. Wymagania zamawiającego
dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia, realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
(1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, (2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, (3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno
zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o
pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem
regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje
takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu
niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w cel potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.31.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „WINDA-WARSZAWA” Sp. z o.o.,
Email wykonawcy: info@winda.com.pl
Adres pocztowy: ul. Surowieckiego 12
Kod pocztowy: 02-784
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207747.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 230238.40
Waluta: PLN
NAZWA: Wymiana dźwigów osobowych w budynku al. Monte Cassino 13 w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 360000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Intero-Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wojciech@interoserwis.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gustawa Daniłowskiego 6/76
Kod pocztowy: 01-833
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 329025.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 387327.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
- Obsługa szaletów miejskich
- Dzierżawa systemu do Real-PCR wraz z dostawą testów do wykrywania drobnoustrojów, mechanizmów oporności w materiałach klinicznych i hodowlach bakteryjnych
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
- Budowa windy dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Haczów- likwidacja barier architektonicznych w budynku użyteczności publicznej.
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.