To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
DOSTAWY MASEK CHIRURGICZNYCH, PÓŁMASEK FILTRUJĄCYCH I ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. L. BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 774690-N-2020
Numer ogłoszenia: 540407073-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 523 545 587
faks: 523 574 667
e-mail: zam.pub@szpitalino.pl
www: http://www.bip.pszozino.lo.pl
adres profilu nabywcy: www.platformazakupowa.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWY MASEK CHIRURGICZNYCH, PÓŁMASEK FILTRUJĄCYCH I ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. L. BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): M-61/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek chirurgicznych, półmasek filtrujących i odzieży ochronnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.19.90.00-1
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
a. Sukcesywna dostawa masek chirurgicznych, półmasek filtrujących i odzieży ochronnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach oznaczonych zadaniami od nr 1do nr 3.
c. Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
d. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Pakietu, kilku pakietów bądź dla całości zamówienia.
e. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
f. Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcy roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.90.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8925.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.PÓŁNOCNA NR 12A 45-805 OPOLE
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9639.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154800.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 1A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPUH ABIS JAKUBIAK ROBERT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 26-600 RADOM UL. TARTACZNA 16/18
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34830.00
Waluta:
NAZWA: pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe MARGO Małgorzata Lewandowska-Szpak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 87-100 Toruń, ul. Zygmunta Krasińskiego 97
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67158.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 285120.00
Waluta: pln
NAZWA: pakiet 2A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPUH ABIS JAKUBIAK ROBERT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 26-600 RADOM UL. TARTACZNA 16/18
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 259200.00
Waluta:
NAZWA: pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64800.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANS SYLWESTER JUREK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PATRIOTYCZNA 17, 93-452 ŁÓDŹ.
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 79704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87576.00
Waluta:
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.