To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego w Ślemieniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt ” Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu „ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
Numer ogłoszenia: 774329-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398889-N-2020, 540400159-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 338 654 098
e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego w Ślemieniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIBR.271.2.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. 1.2. Zamówienie podzielone jest na 2 części : 1. Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż mebli zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Meble kuchenne dolne i górne – 2 kpl. 2. Pojemniki PCV – 2 kpl. 3. Zlewozmywak z baterią – 2 kpl. 4. Krzesła – 20 szt. 5. Stół konferencyjny – 2 szt. 6. Szafa biurowa – 1 szt. 7. Regał – 1 szt. 8. Pufa – 4 szt. 9. Zestaw wypoczynkowy – 1 kpl. 10. Stolik – 1 szt. 11. Krzesło konferencyjne – 25 szt. 12. Stół konferencyjny – 3 szt. 13. Komoda – 1 szt. 14. Krzesło – 100 szt. 15. Stół konferencyjny – 6 szt. 16. Mównica – 1 szt. 17. Gablota – 4 szt. 18. System podwieszeń galeryjnych – 2 kpl. 19. Umywalka ceramiczna – 2 szt. 2. Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa mebli ze stali nierdzewnej , zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Stół ze zlewem 1 kom.(L) z półką i miejscem na zmywarkę – 1 szt. 2. Szafa przelotowa – 1 szt. 3. Stół ze stali nierdzewnej z półką – 1 szt. 4. Szafka z blatem – 1 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ ( część I zamówienia) oraz załącznik nr 2 do SIWZ ( część II zamówienia). Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia i dla części II zamówienia został zawarty w załączniku: nr 7 i 8 do SIWZ. 1.4. Na etapie realizacji należy współpracować ( uzgadniać) z Zamawiającym oraz z Wykonawcą wykonującym roboty budowlane w budynku Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1.5. Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 11 ( dla części I zamówienia ) oraz w załączniku nr 12 ( dla części II zamówienia) do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w którym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem oraz montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W załączniku nr 11 ( część I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 ( część II zamówienia) do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane przez zamawiającego informacje niezbędne do oceny oferty. Wypełnione zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisane przez wykonawcę dokumenty stanowić będą odpowiednio załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 1.6. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o których mowa w pkt. 3.2, ppkt. 1 i 2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. 1.7. Jeżeli nastąpiło ewentualne wskazanie produktów poprzez zamieszczone rysunki lub zdjęcia poglądowe wyrobów należy rozumieć, iż mają one na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne prezentowanym. 1.8.Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były w stanie gotowym do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy pod warunkiem uprzedniego uzgodnienia terminu, na zasadach określonych we wzorze umowy. 3.9. W zakresie zamówienia wymaga się od wykonawcy, w szczególności: a) dostarczenia fabrycznie nowych ( nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych. b) rozpakowania, zmontowania, ustawienia mebli a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia mebli, c) przeniesienia na Zamawiającego własności mebli, po ich dostarczeniu, zamontowaniu i ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego do upływu terminu określonego przez Zamawiającego w rozdziale IV SIWZ, niezależnie od liczby części realizowanych przez Wykonawcę, d) udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wszystkie meble objęte dostawą i montażem posiadały parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowanie nie gorsze niż opisane w załącznikach nr 7 i 8, które stanowią szczegółowy wykaz mebli objętych dostawą. 1.10. Cena oferty musi zawierać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty dostawy – transportu przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt rozładunku, wniesienia, montażu, ustawienia a także podatki, upusty, rabaty itp. W związku z tym Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych. 1.11. Wykonawca w terminie ustalonym z Zamawiającym ( po podpisaniu umowy lecz jeszcze przed przystąpieniem do realizacji zamówienia) uzgodni z Zamawiającym, precyzyjne wymiary mebli, odcień materiałów tapicerskich i oklein płyt meblowych oraz uchwytów. W tym celu Wykonawca przedstawi m.in. trzy wzorniki oklein płyt meblowych oraz fabryczny próbnik tkanin tapicerki do wyboru. Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki zaakceptowanej przez przedstawicieli obydwu stron. 1.12. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i montaż mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 66666.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Sp. z o.o., Sp.k.
Email wykonawcy: info@encoretech.pl
Adres pocztowy: ul. Zagnańska 27
Kod pocztowy: 25-953
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Tak
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64573.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 211452.99
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KJMK MEBLE Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kjmkmeble.pl
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 189
Kod pocztowy: 40-859
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8121.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22290.06
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.