To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
"Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów - szkolenia zawodowe"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie”
Numer ogłoszenia: 777462-N-2020
Numer ogłoszenia: 540402409-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 061 4265341
e-mail: finanse@ckp.gniezno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów - szkolenia zawodowe"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CKP.272.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia usługa przeprowadzenia szkoleń w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych CKZiU - projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” szczegółowo opisanych w specyfikacji wyposażenia (załącznik nr 1 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część I - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe - monter instalacji PV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część II - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część III - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – spawanie gazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część IV - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – kurs montażu rusztowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część V - Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – wózki jezdniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres szkoleń zawodowych) znajduje się
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną część lub na wszystkie części zamówienia.
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie – jednostka organizacyjna Powiatu Gnieźnieńskiego realizując projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” przeprowadza niniejsze zamówienie.
Celem projektu jest zwiększenie dostępu do wysokiej jakości szkolnictwa zawodowego dostosowanego do potrzeb rynku pracy oraz ułatwienie uczniom i uczennicom uczestniczącym/ którzy uczestniczyli w zajęciach kształcenia praktycznego w Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Gnieźnie, przechodzenie z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz z obowiązującymi aktami prawnymi (Rozporządzenia oraz Ustawy).
4. Wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - (załącznik nr 1 do Ogłoszenia) liczba uczestników szkolenia nie jest gwarantowana. W przypadku zmniejszenia ilości uczestników na szkoleniu, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ .
Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej
w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z dokumentami o których mowa w załączniku nr 9 do SIWZ, do Sekretariatu CKZiU w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47,
62-200 Gniezno.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania usług zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wykonujące czynności: szkolenie uczniów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca każdorazowo w terminie 5 dni roboczych przedstawi zamawiającemu, na każde jego żądanie, wskazane poniżej dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.7. czynności.
2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: monter instalacji PV
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty/oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części II zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: spawanie gazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61535.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70200
Waluta: PLN
NAZWA: kurs montażu rusztowań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22400
Waluta: PLN
NAZWA: wózki jezdniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19009.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20540
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23270
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii w celu poprawy efektywności energetycznej Szpitala Pomnik Chrztu Polski
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2212P Strzyżewo Kościelne - Ganina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P w m. Lednogóra
- Wzmocnienie nawierzchni dróg - ETAP II
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.