eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobroszyceSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510423943-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Przedszkole Gminne:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775085-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396088-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Gminne, krajowy numer identyfikacyjny 10122930000000, ul. 3 Maja 20, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 314 11 32
e-mail: oswita@data.pl
www: http://www.przedszkoledobroszyce.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.110.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021”.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięs i wędlin, warzyw i owoców, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w roku 2021 zgodnie z załącznikami cenowymi.
1.3 Załączniki cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
1.4 Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 30%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, a wyłącznie wynagrodzenie za dostarczone artykuły żywnościowe.
1.5 Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.30
w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia.
Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym Wykonawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.
1.6 Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne
i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
1.7 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
1.8 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
1.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
1.10 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

1.11 Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów.
Pakiet 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Główny przedmiot: 15800000-6 różne produkty spożywcze
Dodatkowe przedmioty: 03142500-3 Jaja
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Pakiet 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Główny przedmiot: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
Dodatkowe przedmioty: 03222200-5 owoce cytrusowe 03220000-9 warzywa, owoce, orzechy 03221100-7 warzywa korzeniowe i bulwiaste
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ.
Pakiet 3
Nazwa zamówienia: Wyroby mleczarskie, nabiał
Główny przedmiot: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SIWZ.
Pakiet 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Główny przedmiot: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Dodatkowe przedmioty: 15811000-6 pieczywo
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SIWZ.
Pakiet 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Główny przedmiot: 15110000-2 Mięso
Dodatkowe przedmioty: 15130000-8 Produkty mięsne 15112100-7 Świeży drób 15131130-5 Wędliny 15131500-0 Produkty drobiowe
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SIWZ.
Pakiet 6
Nazwa zamówienia: Ryby i mrożonki
Główny przedmiot: 03311000-2 ryby
Dodatkowe przedmioty 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 15221000-3 ryby mrożone 15896000-5 produkty głęboko mrożone
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86842.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 93989.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93989.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93989.47
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62792.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 42, 56-400 Oleśnica
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 65931.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 65931.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65931.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wyroby mleczarskie, nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 123799.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „ART-MARK” USŁUGI MARKETINGOWE Artur Kluziak,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 11, 56-400 Oleśnica
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 129989.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129989.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129989.06
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31871.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA Zbigniew, Rafał, Anetta Powąska S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 14, 56-420 Bierutów
Kod pocztowy: 56-420
Miejscowość: Bierutów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33464.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33464.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33464.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Mięso, drób i wędliny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
W myśl art. 93 ust. 2 w przypadku zamówienia podzielonego na części, tj. jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Wobec tego, iż w prowadzonym postępowaniu, w którym Zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych nie wpłynęła żadna oferta na Pakiet nr 5, postępowanie w tym zakresie należy unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Ryby i mrożonki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
W myśl art. 93 ust. 2 w przypadku zamówienia podzielonego na części, tj. jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Wobec tego, iż w prowadzonym postępowaniu, w którym Zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych nie wpłynęła żadna oferta na Pakiet nr 6, postępowanie w tym zakresie należy unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.