To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775085-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396088-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 314 11 32
e-mail: oswita@data.pl
www: http://www.przedszkoledobroszyce.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.110.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2021”.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięs i wędlin, warzyw i owoców, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w roku 2021 zgodnie z załącznikami cenowymi.
1.3 Załączniki cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
1.4 Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 30%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, a wyłącznie wynagrodzenie za dostarczone artykuły żywnościowe.
1.5 Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.30
w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia.
Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym Wykonawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.
1.6 Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne
i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
1.7 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
1.8 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
1.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
1.10 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.11 Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów.
Pakiet 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Główny przedmiot: 15800000-6 różne produkty spożywcze
Dodatkowe przedmioty: 03142500-3 Jaja
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ.
Pakiet 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Główny przedmiot: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
Dodatkowe przedmioty: 03222200-5 owoce cytrusowe 03220000-9 warzywa, owoce, orzechy 03221100-7 warzywa korzeniowe i bulwiaste
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ.
Pakiet 3
Nazwa zamówienia: Wyroby mleczarskie, nabiał
Główny przedmiot: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SIWZ.
Pakiet 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Główny przedmiot: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Dodatkowe przedmioty: 15811000-6 pieczywo
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SIWZ.
Pakiet 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Główny przedmiot: 15110000-2 Mięso
Dodatkowe przedmioty: 15130000-8 Produkty mięsne 15112100-7 Świeży drób 15131130-5 Wędliny 15131500-0 Produkty drobiowe
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SIWZ.
Pakiet 6
Nazwa zamówienia: Ryby i mrożonki
Główny przedmiot: 03311000-2 ryby
Dodatkowe przedmioty 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 15221000-3 ryby mrożone 15896000-5 produkty głęboko mrożone
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Gminnego w Dobroszycach w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86842.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93989.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93989.47
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62792.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 42, 56-400 Oleśnica
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 65931.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65931.60
Waluta: PLN
NAZWA: Wyroby mleczarskie, nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 123799.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „ART-MARK” USŁUGI MARKETINGOWE Artur Kluziak,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 11, 56-400 Oleśnica
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129989.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129989.06
Waluta: PLN
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31871.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA Zbigniew, Rafał, Anetta Powąska S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 14, 56-420 Bierutów
Kod pocztowy: 56-420
Miejscowość: Bierutów
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33464.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33464.80
Waluta: PLN
NAZWA: Mięso, drób i wędliny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
W myśl art. 93 ust. 2 w przypadku zamówienia podzielonego na części, tj. jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Wobec tego, iż w prowadzonym postępowaniu, w którym Zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych nie wpłynęła żadna oferta na Pakiet nr 5, postępowanie w tym zakresie należy unieważnić.
NAZWA: Ryby i mrożonki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
W myśl art. 93 ust. 2 w przypadku zamówienia podzielonego na części, tj. jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Wobec tego, iż w prowadzonym postępowaniu, w którym Zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych nie wpłynęła żadna oferta na Pakiet nr 6, postępowanie w tym zakresie należy unieważnić.
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.