To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu Kultury Praga w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego" w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764841-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 223 124 400
faks: 223 124 490
e-mail: jpolak@szrm.pl
www: www.szrm.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu Kultury Praga w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego" w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP-II-WI/41/DZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla Domu
Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami do SIWZ: 1) Załącznik Nr 5 - Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części; 2) Załącznik Nr 6 - „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – dla każdej części; 3) Załącznik Nr 9 - Rysunki dot. Części I [(rzut - warsztat techniczny (pom. -1.16)] i Części III [(rzut - sala prac
ręcznych; rzut - warsztat techniczny (pom. -1.16); rysunek Nr -1.06)]. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. 1) Część I: elektronarzędzia tj. m. in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp., 2) Część II: maszyny do szycia/haftu, 3) Część III: urządzenia i meble technologiczne, 4) Część IV: meble ogrodowe, 5) Część V: telefony. 3..
Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy
(dotyczy wszystkich części), 2. Zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, w tym: Część I: elektronarzędzia (tj. m. in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp.) - zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część II: maszyny do szycia/haftu – zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część III: urządzenia i meble technologiczne – zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, Część IV: meble ogrodowe – zakończenie: w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy, Część V: telefony – zakończenie: w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 42.71.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Elektronarzędzia (tj. m.in. szlifierki, wiertarki, frezarki, odkurzacz przemysłowy itp.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20420.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy "ELKOT" Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 Czerwca 71
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23352.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38029.14
Waluta: PLN
NAZWA: Maszyny do szycia/haftu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 17.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 5 złożoną przez Wykonawcę: ALNAG Barbara Wróbel, ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków – za cenę brutto: 115.201,80 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca pismem z dnia 05.03.2021 r., odstąpił od podpisania umowy.
NAZWA: Urządzenia i meble technologiczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 17.683,71 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.
NAZWA: Meble ogrodowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 27.483,12 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.
NAZWA: Telefony
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 18.02.2021 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PB Tenders Jakub Pawulski, Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz – za cenę brutto: 7.220,10 zł.
Pismem z dnia 01.03.2021 r. Zamawiający zaprosił - na dzień 08.03.2021 r. - upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca poinformował w dniu 05.08.2021 r., że uchyla się od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.