To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Zaprojektowanie i wybudowanie samodzielnej kancelarii w leśnictwie Trzemosna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 776097-N-2020
Numer ogłoszenia: 540417737-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 3171968
faks: 41 317 12 71
e-mail: daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl
www: www.daleszyce@radom.lasy.gov.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i wybudowanie samodzielnej kancelarii w leśnictwie Trzemosna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.11.2020.SAZ
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: a) Zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z
przepisami oraz Zarządzeniem nr 48 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 września
2020 roku w sprawie wprowadzenia „Wytycznych prowadzenia robót budowlanych w PGL LP”
zwanym dalej Zarządzeniem nr 48/2020– kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia
inwestycyjnego pn.: „Budowa kancelarii Leśnictwa Trzemosna wraz z zagospodarowaniem działki w
formule zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w
imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. b) Budowa – tj. wykonanie, na podstawie
zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót
budowlanych związanych z „Budową kancelarii Leśnictwa Trzemosna wraz z zagospodarowaniem
działki w formule zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. c) Nadzór autorski
– tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów branżowych) przez cały
czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez realizację postanowień art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa
budowlanego oraz: udział projektantów na żądanie Zamawiającego w naradach koordynacyjnych w
trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację
dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja
dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenia projektantów – autorów projektu,
załączone do dokumentacji powykonawczej Opis przedsięwzięcia: Inwestycja polega na
zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach budowy budynku samodzielnej kancelarii
leśniczego na działce nr 560 obręb 0017 Trzemosna, gmina Daleszyce, powiat kielecki. Przedmiotem
przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku o powierzchni użytkowej
ok. 35 - 45 m2 z przeznaczeniem do wykonywania czynności kancelaryjno - administracyjnych i
przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach
prowadzonej gospodarki leśnej. Obecnie działka nr 560 jest nieogrodzona użytkowana jako las.
Działka znajduje się przy drodze powiatowej o nawierzchni asfaltowej. Obiekt będzie się składał z 4
pomieszczeń (poczekalnia z wiatrołapem, biuro z aneksem kuchennym, łazienka, pomieszczenie
gospodarcze) z dostosowaniem do obsługi osób niepełnosprawnych. W otoczeniu budynku znajdą się
miejsca do parkowania, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej, ciągi piesze oraz ogrodzenie. W
związku z tym należy zaprojektować i wykonać: • budynek samodzielnej kancelarii pojedynczej wraz
z instalacjami, • trzy miejsca parkingowe w tym 2 miejsca o wymiarach 2,5 m x 5,0 m oraz 1 miejsce o
wymiarach 3,6 m x 5,0 m (dla osoby niepełnosprawnej), • miejsce na odpady, • ogrodzenie terenu, •
przyłącza (wodociągowe, kanalizacyjne (szambo zbiornik poza ogrodzeniem w pobliżu parkingu,
energetyczne), • ciągi piesze spełniające wymagania dla osób niepełnosprawnych, • zagospodarowanie
terenu zieleni wraz z nasadzeniami, 3.2 W ramach umowy przyszły Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w czterech etapach:
e) I ETAP – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU wraz z uzyskaniem wymaganych prawem prawomocnych decyzji administracyjnych; odbiór częściowy tego etapu realizacji umowy – w terminie do 30.09.2021 r.;
f) ETAP II – wykonanie i odbiór częściowy robót budowlanych – w terminie do 07.12.2021 r., o wartości nie przekraczającej 40 % wartości ceny ryczałtowej za wykonanie robót budowlanych podanej w złożonym formularzu ofertowym Wykonawcy, w tym minimum wykonanie robót budowalnych związanych z wykonaniem:
Roboty przygotowawcze i roboty ziemne w celu przygotowania podłoża do posadowienia budynku kancelarii;
Roboty fundamentowe kancelarii;
Wykonanie ścian zewnętrznych budynku kancelarii;
Wykonania konstrukcji dachu i wykonanie poszycia dachowego.
g) ETAP III – wykonanie całości robót budowlanych, odbiór końcowy robót budowlanych będących przedmiotem umowy – w terminie do 31.05.2022 r.;
h) ETAP IV – zrealizowanie całego zakresu czynności objętych umową (w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego) - obiór końcowy przedmiotu umowy – w terminie do 30.09.2022 r.
3.3 Umowy o pracę 3.3.1 Wykonawca obowiązany jest zapewnić w
wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. 3.3.2
Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności
na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, ponieważ wykonanie tych czynności polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z
późn. zm.) ( zw. dalej obowiązkiem realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę). 3.3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób,
o których mowa w pkt. 3.3.2 na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane
uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot
umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem
tych osób do wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy
z osobą zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy – pod rygorem odstąpienia zamawiającego
od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość
zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.3.2. O zgłoszeniu nowych
osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany
jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą – pod
rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.5
Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy
o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.3.6
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 (dwóch)
dni roboczych od daty doręczenia wezwania, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
zamawiającemu do wglądu umowy o pracę dla osób wchodzących w skład personelu wykonawcy, w
stosunku do którego istnieje obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.3.7
Nieprzedłożenie umów, o których mowa wyżej w pkt 3.3.6 stanowić będzie przypadek naruszenia
obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o
pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w
postaci kar umownych wyspecyfikowanych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
3.3.8 Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu
Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania
Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Pozostałe ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: 540405377-N-2021 z dn.19.01.2021; 540411702-N-2021 z dnia 02.02.2021; 540416822-N-2021 z dnia 17.02.2021
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 495000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Pan Marcin Perlik prowadzacy działalność gospodarczą pn. Firma Projektowo Budowlana Zaprojektuj-Wybuduj Marcin Perlik;
Email wykonawcy: perlik.marcin7@gmail.com
Adres pocztowy: Ociesęki 27
Kod pocztowy: 26-035
Miejscowość: Raków
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 373920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 373920.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.