To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-28
Sukcesywne dostawy środków czystości i worków foliowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 769282-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 182 677 469
faks: 182 677 469
e-mail: zp@scru.pl
www: www.scru.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy środków czystości i worków foliowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NP-4-PN/16-2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i worków foliowych, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). 2. Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Umowy zostały zawarte w terminach zgodnych z ustawą Pzp. Ceny podane w pkt. IV.6 są cenami brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.76.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Ręczniki papierowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Mazurek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą 4-MED Grzegorz Mazurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 50/9
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24261.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45202.50
Waluta: pln
NAZWA: Artykuły gospodarcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35345.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Jolanta Moryto prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ADMOR Jolanta Moryto
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego 35/1
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36288.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37490.94
Waluta: pln
NAZWA: Tablica ostrzegawcza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 576.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Jadwiga Nieckarz, Jerzy Nieckarz prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą F.U.H. Profi Clean s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 29
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 605.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1033.20
Waluta: pln
NAZWA: Pojemnik plastikowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie przedmiotowego pakietu zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
W zakresie przedmiotowego pakietu cena najkorzystniejszej oferty (jedynej złożonej) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwoty tej zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Papier toaletowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy
NAZWA: Worki foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4200.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Jolanta Moryto prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ADMOR Jolanta Moryto
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego 35/1
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3493.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4920.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025" - II postępowanie
- Kompleksowe usługi pralnicze w 2025 roku
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów oraz modernizacja łazienek Oddziału C na I i II piętrze dla ŚCRU im. Dr A. Szebesty w RabceZdr.Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby Zakładów Komunalnych Sp. z o. o. w 2025r.
- Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych
- Zakup bielizny pościelowej
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ręczników papierowych i papieru toaletowego
- ŚRODKI CZYSTOŚCI I ARTYKUŁY GOSPODARCZE
- Sukcesywna dostawa środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru oraz worków na śmieci na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Dostawa materiałów medycznych, materiałów gospodarczych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów MOSiR z podziałem na 3 zadania
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.