To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Zakup doposażenia stanowisk pracy w ramach projektu "Z profilaktyką na Ty - eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miasta Tychy - konkurs."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Z profilaktyką na Ty – eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miasta Tychy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, działanie 8.3 Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrotu do pracy, poddziałanie 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.”
Numer ogłoszenia: 768643-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: bip.umtychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup doposażenia stanowisk pracy w ramach projektu "Z profilaktyką na Ty - eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miasta Tychy - konkurs."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.45.2020.AM
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia stanowisk pracy w ramach projektu „Z profilaktyką na Ty – eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miasta Tychy – konkurs.”
Zamówienie podzielono na 5 zadań:
Zadanie 1 – dostawa 295 szt. ergonomicznych krzeseł biurowych,
Zadanie 2 – dostawa 28 szt. ergonomicznych biurek z regulacją wysokości,
Zadanie 3 – dostawa 271 szt. ergonomicznych klawiatur,
Zadanie 4 – dostawa 138 szt. podnóżków,
Zadanie 5 – dostawa 201 szt. podkładek pod nadgarstek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- załącznik nr 1a do SIWZ – dotyczy zadania 1,
- załącznik nr 1b do SIWZ – dotyczy zadania 2,
- załącznik nr 1c do SIWZ – dotyczy zadania 3,
- załącznik nr 1d do SIWZ – dotyczy zadania 4,
- załącznik nr 1e do SIWZ – dotyczy zadania 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1 – dostawa 295 szt. ergonomicznych krzeseł biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 529994.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy: firma@pbtenders.pl
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 261252.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 653130.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2 – dostawa 28 szt. ergonomicznych biurek z regulacją wysokości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48245.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ERGOSYSTEM Sp.J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
Email wykonawcy: a.juchimiuk@ergosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 115B
Kod pocztowy: 01-303
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47662.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154980.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 3 – dostawa 271 szt. ergonomicznych klawiatur
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne – cena najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania 3 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 73 170,00 zł, natomiast cena oferty wynosi 116 665,50 zł.
NAZWA: Zadanie 4 – dostawa 138 szt. podnóżków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13772.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ERGOSYSTEM Sp.J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
Email wykonawcy: a.juchimiuk@ergosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 115B
Kod pocztowy: 01-303
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42435.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 5 – dostawa 201 szt. podkładek pod nadgarstek
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne – złożone w postępowaniu oferty w zakresie zadania 5 podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.