To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Dostawa sprzętu pożarniczego (III części) część I -dostawa sprzętu gaśniczego część II - dostawa sprzętu pożarniczego część III - zakup odzieży specjalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772365-N-2020
Numer ogłoszenia: 540556058-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 65 68 01
faks: 261 65 68 02
e-mail: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
www: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu pożarniczego (III części) część I -dostawa sprzętu gaśniczego część II - dostawa sprzętu pożarniczego część III - zakup odzieży specjalnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 38/VI/SSp/20D
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, obiektów i sprzętu technicznego oraz na zabezpieczenie w sprzęt pożarniczy wojskowe straże pożarne, a także zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla wojskowych straży pożarnych
część I -dostawa sprzętu gaśniczego
część II - dostawa sprzętu pożarniczego
część III - zakup odzieży specjalnej
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.13.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa sprzętu gaśniczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83902.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Supron 3 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@supron.pl
Adres pocztowy: ul. Sadownicza 6
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90125.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93603.00
Waluta: pln
NAZWA: dostawa sprzętu pożarniczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80325.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Supron 3 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@supron.pl
Adres pocztowy: ul. Sadownicza 6
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122761.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122761.94
Waluta: pln
NAZWA: zakup odzieży specjalnej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ws. udzielenia zamówienia publicznego na ww. zadanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Kadimex S.A, ul. Wólczyńska 290,
01-919 Warszawa tj. 296 260,26 zł (brutto), okres gwarancji 2 lata, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
tj. 293 973,00 zł (brutto).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.