To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
zakupi i dostawa wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595547-N-2020
Numer ogłoszenia: 540202445-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 614 370 537
faks: 614 379 730
e-mail: kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
zakupi i dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA-381-16/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych stosowanych w chemioterapii zgrupowanych w 20 pakietach: PAKIET Nazwa pakietu 1 Żel do EEG 2 Przygotowanie pola operacyjnego 3 Przyrząd do podgrzewania płynów 4 Materiały operacyjne zużywalne 5 Materiały zużywalne do elektrochirurgii 6 Żele 7 Żele nawilżające 8 Elektrody radioprzezierne 9 Materiały zużywalne- monitorowanie 10 Siatki ginekologiczne 11 Elementy do urządzeń medycznych 12 Asortyment do kontenerów firmy Braun 13 Zestaw do pomiaru ciśnienia 14 Zestaw do konikotomii 15 Materiały ochronne 16 Kombinezon ochronny 17 Maski chirurgiczne 18 Półmaska filtrująca FFP2, FFP3 19 Fartuch foliowy 20 Ochraniacze na obuwie z flizeliny długie Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.12.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Żel do EEG
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Przygotowanie pola operacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13131 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13131
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16981
Waluta: PLN
NAZWA: Przyrząd do podgrzewania płynów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Materiały operacyjne zużywalne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Materiały zużywalne do elektrochirurgii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22395 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hebu Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22395
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22395
Waluta: PLN
NAZWA: Żele
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Żele nawilżające
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Elektrody radioprzezierne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Materiały zużywalne- monitorowanie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Siatki ginekologiczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Elementy do urządzeń medycznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Asortyment do kontenerów firmy Braun
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4850 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5244
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5244
Waluta: PLN
NAZWA: Zestaw do pomiaru ciśnienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Zestaw do konikotomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3888.78 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3180
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3180
Waluta: PLN
NAZWA: Materiały ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 303230 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zarys International Gropup Sp. z o.o. Sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 329575
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 329575
Waluta: PLN
NAZWA: Kombinezon ochronny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Maski chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17500 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki,A.Misztal”Medica” Sp. j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18760
Waluta: PLN
NAZWA: Półmaska filtrująca FFP2, FFP3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20200 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ralf Medical sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6735
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29900
Waluta: PLN
NAZWA: Fartuch foliowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art.93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostaje unieważnione. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Ochraniacze na obuwie z flizeliny długie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8400
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Września
- Remonty cząstkowe chodników i innych nawierzchni brukowanych w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa oraz wymiana oznakowania pionowego
- Zakup paliw: oleju napędowego, benzyny Pb95 i innych produktów na stacji paliw
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.