To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie wraz z rozbiórką przybudówki w części istniejącej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 585945-N-2020
Numer ogłoszenia: 540185987-N-2020, 540186084-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 6788023
faks: 58 6783124
e-mail: sekretariat@reda.pl, przetargi@reda.pl
www: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie wraz z rozbiórką przybudówki w części istniejącej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 11.ZF.PN.RB.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie wraz z rozbiórką przybudówki w części istniejącej. Istniejąca obecnie na działce zabudowa to parterowy budynek Szkoły Podstawowej nr 5 oraz dobudowana później hala sportowa. W dokumentacji zaprojektowano budynek jako dwie bryły przykryte dachami dwuspadowymi, częściowo podpiwniczone. Połączono je z istniejącą częścią poprzez łącznik. Projektowana pow. użytkowa części rozbudowywanej: 1625,00 m2. Wprowadzono elementy zagospodarowanie terenu, takich jak: • parking dla pracowników, i miejsca postojowe dla odwożących dzieci do szkoły (ilość miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych wynosi 3) • schody terenowe, • ciągi komunikacyjne (piesze, samochodowe, rowerowe), • mała architektura • projektowana zieleń wysoka. Woda deszczowa będzie zagospodarowana w formie ogrodów deszczowych. Budynek zostanie wyposażony w instalację fotowoltaiczną oraz windę. Należy przyjąć windę o parametrach technicznych : Udźwig : 675 kg Ilość osób : 9 osób Prędkość : 1 m/s Ilość przystanków : 4 Wysokość podnoszenia : 6800 mm Minimalne podszybie : 1060 mm Minimalne nadszybie : 3800 mm Przyjęty kolor posadzki żywicy epoksydowej to RAL 7047. Dostawa wyposażenia biurowego/szkolnego nie wchodzi w zakres postępowania przetargowego. Wyszczególnienie elementów: 1. Zagospodarowanie terenu 2. Architektura i Konstrukcja 3. Instalacje sanitarne 4. Instalacje elektryczne i teletechniczne Wykonawca , jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3. ust 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2020.797 t.j. ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2020.1219 t.j.). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami na koszt wykonawcy. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku szkoły na własny koszt. Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (bez wyposażenia biurowego/szkolnego) stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa oraz z udzielonymi odpowiedziami przez Zamawiającego w przypadku zadania pytań do przez Wykonawców do SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia. 3.5.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Betoniarskie • Brukarskie • Blacharskie • Elektryczne i teletechniczne, telekomunikacyjne • Hydrauliczne • Instalacyjne cwu,co • Murarskie • Izolacyjne • Tynkarskie • Malarskie • Szklarskie • Montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych • Ślusarsko-kowalskie • Montażowe stolarki otworowej • Dekarskie • Ciesielskie • Zbrojarskie • Wentylacyjne • Operatorów sprzętu : do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek, żurawi i innego sprzętu • Kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych. 3.5.3 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy (lub dalszego podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane w punkcie 3.5.2 czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp – dostępność dla osób niepełnosprawnych Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – poprzez zastosowanie rampy oraz wprowadzenie dźwigu windowego w centralnej części budynku, który obsługuje wszystkie kondygnacje oraz ciągi piesze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1983 ze zm.), unieważnia postępowanie. Zamawiający 15.01.2021 r. dokonał rozstrzygnięcia postępowania wybierając Wykonawcę PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj. Wybrany Wykonawca w dniu 08.03.2021 r. odstąpił od podpisania umowy.
Zamawiający przed zastosowaniem art. 24 aa ust. 2 Pzp, w związku z upływem terminu związania ofertą, zwrócił się do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona sposób pozostałych ofert tj. Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski, czy jest zainteresowany dalszym udziałem w postępowaniu.
Wykonawca Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski, z uwagi na upływ terminu związania ofertą oraz podwyżkę cen, która nastąpiła w 2021 roku oświadczył, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia w cenie oferowanej w złożonej ofercie.Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Utwardzenie czterech placyków przy pergoli wraz z komunikacją na działce 39/11 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.