To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2020 - 2021, W REJONACH I, II, III, IV"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 595737-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 182 073 197
faks: 182 073 124
e-mail: sekretariat@bialydunajec.com.pl
www: www.bialydunajec.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2020 - 2021, W REJONACH I, II, III, IV"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2020-2021 w ramach następujących zadań – części: CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny Długości dróg: drogi asfaltowe – 6,25 km; drogi żwirowe 0,91 km; place i parkingi 800 m2; chodniki 1,73 km CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny Długości dróg: drogi asfaltowe – 11,47 km; drogi żwirowe 2,47 km; place i parkingi 3000 m2; chodniki 3,65 km CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) Długości dróg: drogi asfaltowe – 10,55 km; drogi żwirowe 0,34 km; chodniki 1,55 km CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny Długości dróg: drogi asfaltowe – 8,79 km; drogi żwirowe 1,62 km; place i parkingi 900 m2; chodniki 0,76 km Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje: - odśnieżania dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników i poboczy oraz zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów. - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego ()zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg, - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą mieszanki piaskowo-solnej, na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego. - usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi zwiazanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych. Ilość przejechanych km. będzie weryfikowana z zapisami na GPS. Po okresie na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni” Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków: - dostępność telefoniczna, - przyjmowanie interwencji, - prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg. Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę. W cenach jednostkowych na odśnieżanie i odśnieżanie z posypywaniem należy uwzględnić odśnieżanie chodników, utwardzonych poboczy, placów przy szkołąch, remizach oraz zatok autobusowych. Szczegółowy wykaz dróg, placów, chodników stanowi zał nr 2 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129300 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 139644.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 141795.00
Waluta: PLN
NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98820
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130147.13
Waluta: PLN
NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94550.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102114
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 117784.80
Waluta: PLN
NAZWA: Drogi rejonu Gliczarów Górny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 113703.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122799.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172637.57
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI BIAŁY DUNAJEC
więcej: przetargi BIAŁY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.